Gå til innhold

Omtale av Black (PS2/Xbox)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du blir kåt av sangen til et hardt arbeidende sluttstykke og synet av sprutende tomhylser, bør du benke deg – Black er et stykke raffinert skyteerotikk som byr på seg selv.

Les mer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meget velskreven omtale, kunne ikke vært mer enig. Gav den en sjuer selv da jeg anmeldte spillet for en annen side. :) Keep up the good work.

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Likte omtalen vannvittig godt, må nesten skaffe meg dette spillet selv :)

Skrevet

Anmeldelsen, itillegg til de høyoppløste bildene i den nye bildeviseren gjorde kvelden for meg... Keep up the good work gamer.no! :thumbup:

Skrevet
Ja en meget god omtale dette her,og eg skal vurdere spillet dersom det kommer en  emulator til 360 :)

5650380[/snapback]

dette var da bare til ps2 og xbox :) selv om jeg selv måtte se på bildene flere ganger,, ser jo bedre ut en enkelte spill til 360,, da våpenmodeleringen ser spes. fin ut :) har litt lyst å prøve d,, selv om jeg ikke har xbox engang....

Hvorfor jeg i d hele tatt kommenterer et xboxspill når jeg ikke har xbox :p ? ville bare si at d var en veldig fin anmeldelse, leste hele greia :)

Skrevet

Christian:

bildene er ikke i nærheten av å vise sannheten i hvordan spillet er på en tv

jaggies hell! overalt........plutselig er det ikke så mye av det på PGR3 likevel :p

Skrevet
Ja en meget god omtale dette her,og eg skal vurdere spillet dersom det kommer en  emulator til 360 :)

5650380[/snapback]

dette var da bare til ps2 og xbox :)

5650910[/snapback]

Å sier du det? :!: Var derfor eg skrev det eg skrev :p

Skrevet

Takk for gode tilbakemeldinger :)

Black er ikke annonsert til PC, og selv om man aldri skal si aldri, tviler jeg på at det vil skje.

Skrevet
Vet noen om en emulator er tilgjengelig til dette spillet på X-Box 360?

5652046[/snapback]

En skulle no tru at dette ville bli en mulighet, er sikkert en del av oss som ikkje har xbox men bare en 360.Håper utviklerene ser dette :whistle:

Skrevet

surt men klart forståelig at det ikke er en emulator til 360 nå. og det vil sikkert ta laang tid før det kommer

xbox/xbox360 kontrolleren er som SKAPT for fps så synd eg bare har 360 nå og ikke den gamle xbox lengre.. jaja for kjøpe det på ps2 :hrm: fordi dette spillet virker som et "must have "game for meg :wee:

Gjest Slettet+56132
Skrevet
Tviler.

Leste intervju med "sjefen for spillet" i gamereactor, og det virket ikke som de kaster seg over xbox360.

5653082[/snapback]

De må vel vente å se om det blir en slager...

Skrevet
,23/02-2006 : 15:18]Tviler.

Leste intervju med "sjefen for spillet" i gamereactor, og det virket ikke som de kaster seg over xbox360.

5653082[/snapback]

De må vel vente å se om det blir en slager...

5653286[/snapback]

Spillet eller konsollen?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...