Gå til innhold

hunter eller warlock mot random elite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg ser at og hører at warlock og huntere kan solo forskjelige eliter rundt om kring sikker på at det er andre og, men jeg vil vite om hvem av de to som einer seg mest til å solo eliter i end game.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med Succubus som 2nd dmg dealer, Fear, DoT, ShadowBolt vil jeg satset på Warlocken min fremfor huntern. Kan soloe elites uten å miste liv på min lvl, og som lvl 52 kan jeg soloe lvl 57 så lenge dem ikke er immune to fear.

Skrevet
Mage!

Med +dmg gear på, og mana ruby klar soloer jeg 60's elitene i winterspring som dropper eye of shadow uten å gå tom for mana.

5647737[/snapback]

Lykke til med spellcasterne :)

Skrevet

Da ble det warlock som nå er i lvl 21.. takk for hjelpen=)

for dere som snakket om druid, mage og palla vel har spillt de klassene .. har en palla fra før, druid og mage har jeg prøvd en del ganger, funny klasse men satser litt mer på warlock /hunter

Skrevet

Som druid kan du soloe de aller fleste elites i spillet, såfremt de ikke er casters. Tok Volchan og Smolderweb i level 57, devilsaur og de stein giant folka i ungoro er like latterlig lett, giants i winterspring er også rimelig greit å ta.

Merk: lett men kjedelig. Ting Tar Tid. Som balance blir det straks lettere å farme elites, eneste brukbare man kan gjøre med moonkin ;)

Sålenge det er utendørs, og de ikke er casters kan du drepe dem, men som feral/resto vil det ta litt tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...