Gå til innhold

Hva er dette for noe?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikke for å mase på noen her, men når man har begynt på en logg FØR HW.no og ok.no ble sammen, skal man da bare la loggen være som den er i Arbeidslogger- Kommentarer og lage en ny tråd i Arbeidslogger?

Eller skal man slette alle updates og bilder i den gamle Arbeidsloggen?

EDIT: Unnskyld hvis dette spørsmålet er feilplassert...

5648950[/snapback]

Ville ikke gjort noe jeg da, hvis loggen er ferdig kan den vel bare ligge der, eller du kan "kopiere" hele loggen eller be moderatorer flytte den over i "Arbeidslogger"

Skrevet
Ikke for å mase på noen her, men når man har begynt på en logg FØR HW.no og ok.no ble sammen, skal man da bare la loggen være som den er i Arbeidslogger- Kommentarer og lage en ny tråd i Arbeidslogger?

Eller skal man slette alle updates og bilder i den gamle Arbeidsloggen?

EDIT: Unnskyld hvis dette spørsmålet er feilplassert...

5648950[/snapback]

Hvis du leser retningslinjene står det at reglene gjelder fra og med 21.02-2006. Tråder som ble opprettet for angitte dato trenger ikke følge de nye reglene, men forholder seg til de gamle. Såklart er det bare positivt om du er vilig til å legge femten minutter i en ny og mer oversiktlig tråd :)

https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=304

Er det ikke bare å oppdatere første posten med alle "updates" da? Syntes dette hørtes ut som en veldig tungvint måte å gjøre det på, og som om det ikke var nok kategorier fra før, så skal vi få enda en :hrm:

5649292[/snapback]

Les mitt inlegg rett over ditt...

Skrevet

Enig El Netzor, usansynlig smart, nå er det slutt på å lete side etter side, for å finne bildene man vil kommentere og se på :)

Skrevet (endret)
Dette er ønsket at de fleste brukerne. Man oppretter en tråd hvor loggen postes, og en hvor kommentarer legges inn. Dette gjør at flere kan følge med i arbeidsloggen uten at man trenger å lese 5 sider med "stå på" meldinger før man finner et bilde.

5643642[/snapback]

Hmm,det som var ønsket fra de fleste var vel at trådstarter fikk mulighet til å reservere X antall poster fremst i workloggen og så kom kommentarene etter dette, dermed kunne alle se loggen på første side og lese kommentarene i samme tråd.

Slik dere har lagt det opp nå blir det for tungvindt :hmm:

Jeg tenker da på en løsning ala det jeg har brukt her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=495384

Men uten at en måskynde seg å reservere poster før noen svarer,men at trådstarter har mulighet til å legge til nye i begynnelsen eller at de 5 første automatisk reserveres til trådstarter .

Endret av Snekker`n
Skrevet

Jeg likte nå Snekker'n sin idè! :thumbup: Er helt enig med at det blir tungvindt. Men det er et minus og det er programmeringsbiten. Gidder HW å gjøre det mon tro? Det burde ikke være så mye styr med det når kunnskapsnivået er så høyt blandt programmererne i staben.

Skrevet

Er nok enig med Snekker`n her!

Det som blandt annet jeg har spurt etter tidliger er at trådstarter har mulighet til å legge til nye poster i begynnelsen av worklogen!

Eller at det blir en bedre samenheng mellom Arbeidslogger og Kommentarer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...