Gå til innhold

Hva er dette for noe?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke for å mase på noen her, men når man har begynt på en logg FØR HW.no og ok.no ble sammen, skal man da bare la loggen være som den er i Arbeidslogger- Kommentarer og lage en ny tråd i Arbeidslogger?

Eller skal man slette alle updates og bilder i den gamle Arbeidsloggen?

 

EDIT: Unnskyld hvis dette spørsmålet er feilplassert...

5648950[/snapback]

Ville ikke gjort noe jeg da, hvis loggen er ferdig kan den vel bare ligge der, eller du kan "kopiere" hele loggen eller be moderatorer flytte den over i "Arbeidslogger"

Lenke til kommentar
Ikke for å mase på noen her, men når man har begynt på en logg FØR HW.no og ok.no ble sammen, skal man da bare la loggen være som den er i Arbeidslogger- Kommentarer og lage en ny tråd i Arbeidslogger?

Eller skal man slette alle updates og bilder i den gamle Arbeidsloggen?

 

EDIT: Unnskyld hvis dette spørsmålet er feilplassert...

5648950[/snapback]

 

Hvis du leser retningslinjene står det at reglene gjelder fra og med 21.02-2006. Tråder som ble opprettet for angitte dato trenger ikke følge de nye reglene, men forholder seg til de gamle. Såklart er det bare positivt om du er vilig til å legge femten minutter i en ny og mer oversiktlig tråd :)

 

 

https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=304

 

Er det ikke bare å oppdatere første posten med alle "updates" da? Syntes dette hørtes ut som en veldig tungvint måte å gjøre det på, og som om det ikke var nok kategorier fra før, så skal vi få enda en :hrm:

5649292[/snapback]

 

Les mitt inlegg rett over ditt...

Lenke til kommentar
Dette er ønsket at de fleste brukerne. Man oppretter en tråd hvor loggen postes, og en hvor kommentarer legges inn. Dette gjør at flere kan følge med i arbeidsloggen uten at man trenger å lese 5 sider med "stå på" meldinger før man finner et bilde.

5643642[/snapback]

 

 

Hmm,det som var ønsket fra de fleste var vel at trådstarter fikk mulighet til å reservere X antall poster fremst i workloggen og så kom kommentarene etter dette, dermed kunne alle se loggen på første side og lese kommentarene i samme tråd.

Slik dere har lagt det opp nå blir det for tungvindt :hmm:

 

Jeg tenker da på en løsning ala det jeg har brukt her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=495384

Men uten at en måskynde seg å reservere poster før noen svarer,men at trådstarter har mulighet til å legge til nye i begynnelsen eller at de 5 første automatisk reserveres til trådstarter .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Er nok enig med Snekker`n her!

 

Det som blandt annet jeg har spurt etter tidliger er at trådstarter har mulighet til å legge til nye poster i begynnelsen av worklogen!

 

Eller at det blir en bedre samenheng mellom Arbeidslogger og Kommentarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...