Jørgen Sørheim Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Ser virkelig ikke poenget med guilds hvor eneste fellesnevner er at folk er norsk. Jada, greit, man kan snakke norsk i guildchat, sikkert flott for dem som ikke kan engelsk. Problemet er gjerne at lederne inviterer folk over en lav tøffel bare fordi de er norsk, uansett om vedkommende er oppegående eller ikke. "Øi, kompisen min har nettopp begynt, inviter ham, da." Så ender man opp med et drittguild med medlemmer fra 1-60, hvor man har lowbies som uler etter hjelp eller penger, og highbies som hopper over til andre guilds når de ikke ser noen fremtid i guildet.
Bredoc Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Ser virkelig ikke poenget med guilds hvor eneste fellesnevner er at folk er norsk. Jada, greit, man kan snakke norsk i guildchat, sikkert flott for dem som ikke kan engelsk. Problemet er gjerne at lederne inviterer folk over en lav tøffel bare fordi de er norsk, uansett om vedkommende er oppegående eller ikke. "Øi, kompisen min har nettopp begynt, inviter ham, da." Så ender man opp med et drittguild med medlemmer fra 1-60, hvor man har lowbies som uler etter hjelp eller penger, og highbies som hopper over til andre guilds når de ikke ser noen fremtid i guildet. 5646709[/snapback] Det her stemmer på en prikk med situasjonen jeg var i tidligere. Guilden er nå oppløst. Jeg slutta der sammen med GM og en annen offiser. Var offiser der selv, og som du skriver vi invita alle som var norske. Ut av 70 medlemer var det vel 8 skikkelige spillere. Resten maste om gull, powerlvl osv. Ut av dem var kun 3% helalere resten dps. Vi prøvde invite andre norske spillere fra andre guilder men de ville ikke. De hadde det bra der de var. Dette var spillere med erfaring som var i MC. Planen var å få til MC men det ble aldri noe av. Skal en slik guild fungere med kun norske spillere bør man på forhånd sjekke om det er flere spillere med erfaring som vil joine og sette krav til de dere tar med :=)
Phyx Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Veldig synd at spillet fungerer så dårlig å spille mye sammen "Real Life Friends". Har mange kompiser på Silvermoon men mange av dem er i andre guild pga ulike forutsettninger og mål i spillet.
Shicca Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Kan anbefale Quel'Thalas. En meget ny server, uten epix og powerguilds. Jeg har truffet mange nordmenn, og det er trivelig stemning der.
Amon Amarth Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 And an Imaginary Friend på talnivarr er imba norsk guild... og ikke kom å si at norske guilder ikke går (selv om noen sikkert mente noe annet) så er det bare å se på The Axemen, imba norsk shit (selv om det hørest ut på ts/vt at dem har en danske med);9
preskatv Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 And an Imaginary Friend på talnivarr er imba norsk guild... og ikke kom å si at norske guilder ikke går (selv om noen sikkert mente noe annet) så er det bare å se på The Axemen, imba norsk shit (selv om det hørest ut på ts/vt at dem har en danske med);9 5647594[/snapback] Det hører til unntakene.
Edmund Blackadder Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 And an Imaginary Friend på talnivarr er imba norsk guild... og ikke kom å si at norske guilder ikke går (selv om noen sikkert mente noe annet) så er det bare å se på The Axemen, imba norsk shit (selv om det hørest ut på ts/vt at dem har en danske med);9 5647594[/snapback] Har vært med i en norsk guild selv og det gikk som vanlig rett på trynet etter noen uker... En annen "imba" norsk guild var vel Nordlys på Balnazzar?
ka1ser Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Er en del norske guilder på Burning Blade.. I allefall på alliance, er litt mer usikker på horde. Det som er på den servern er at det er ca 80% norske i alle guild, og derfor begynner mange ganger fjortissene å snakke norsk i guild/raidchat. Fette latterlig
Bredoc Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 And an Imaginary Friend på talnivarr er imba norsk guild... og ikke kom å si at norske guilder ikke går (selv om noen sikkert mente noe annet) så er det bare å se på The Axemen, imba norsk shit (selv om det hørest ut på ts/vt at dem har en danske med);9 5647594[/snapback] Det hører til unntakene. 5647614[/snapback] Ja, Axemen er et unntak. Men alle andre Norske guilder jeg har hørt om eller vært medlem i har ikke fungert. På BL er alle de fra Norge spredd rundt om i forskjellige guilder på horde siden. Vi var nesten alle sammen samlet i en guild før. De som var særiøse og spilte bra fikk seg endgame guilder og slutta. Resten ble igjen til guilden ble oppløst, nå er de og spredd rundt omkring men dog ikke i endgame guilds.
mau5trap Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Skrevet 24. februar 2006 Ser virkelig ikke poenget med guilds hvor eneste fellesnevner er at folk er norsk. Jada, greit, man kan snakke norsk i guildchat, sikkert flott for dem som ikke kan engelsk. Problemet er gjerne at lederne inviterer folk over en lav tøffel bare fordi de er norsk, uansett om vedkommende er oppegående eller ikke. "Øi, kompisen min har nettopp begynt, inviter ham, da." Så ender man opp med et drittguild med medlemmer fra 1-60, hvor man har lowbies som uler etter hjelp eller penger, og highbies som hopper over til andre guilds når de ikke ser noen fremtid i guildet. 5646709[/snapback] Ikke enig. Jeg var i en guild på Deathwing kalt World of NorThings.... norsk koseguild for alle mellom lvl 20-60. Riktignok ikke mange lvl 60 folk, men pytt pytt. Guildet var som regel fritt for små fjortisser, og de som dukket opp en gang iblant stakk som regel fort, ettersom de var alene... Ingen som tagg om penger, ingen som spammet guildchat, ingen som konstant maste om hjelp til alt mulig rart. Nesten litt kjedelig å være offiser der
DoNotWant Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 vet også at frostwhisper har en del norske...21% av de jeg /w til random er norske=) 5645451[/snapback] Høres bra ut, men er finnes det noen nrske guilder der? 5645860[/snapback] Aner ikke hva som finnes på Alliance, men på horde har du Kiss Army som er norsk. De har begynt med MC for litt siden. Av klasser så har de få druids, og har takket nei til en warrior jeg kjenner, og de tar neppe inn rogues heller(trenger ikke fler rogues på serveren ).
Musty Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Veldig synd at spillet fungerer så dårlig å spille mye sammen "Real Life Friends". Har mange kompiser på Silvermoon men mange av dem er i andre guild pga ulike forutsettninger og mål i spillet. 5647109[/snapback] du kan jo ikke trekke dette frem som NEGATIVT? er jo helt genialt at det er flere forskjellige retninger å gå vel. Hadde vært usannsynlig kjipt hvis alle måtte gå samme veien, og satse på de samme tingene. Jeg kan love deg at jeg ikke hadde spilt lenger hadde det ikke vært for PvP delen av spillet, mens mange av mine venner kan ikke fordra den. Syntes det er glimrende at folk kan velge selv hva de vil gjøre og ha forskjellige mål med spillet.
Dynejonas Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 På frostwhsper vet jeg det er en helnorsk guild som heter Team Norway. Desverre tror jeg ikke dette er en guild for folk som vil I MC og ta instances osv. Det er nok mer en samleplass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå