halola Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 (endret) Etter 1.2 så har det blitt en del mer folk som spiller som sniper. Mange synes dette er utrolig kjipt, og gråter seg i søvn hver kveld, da de har blitt skutt av snipere et par ganger. Til disse menneskene, har jeg noe å si. 1. Gå rundt sniperen og trykk på tast 1 øverst til venstre på tastaturet, rett ved siden av 2 knappen 2. trykk på venstre museknapp når du befinner deg rett bak sniperen. Ligger han på bakken, urørlig som alltid, så trykk på Z knappen først. Sniperen dør. gjenta punkt 1. med neste sniper. 3. om du føler at det blir for slitsomt, fordi sniperen ligger for langt unna. Pek på sniperen med musen, hold inne Q tasten, trykk venstre museknapp. Da kan andre på ditt lag gjøre punkt 1 og 2. 4. Slutt å klag! Endret 20. februar 2006 av halola
iDude Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Kunne ikke sagt det bedre selv. Sniper, møt knivblad Gjør det jo enkelt å greie diverse badges...
AiKi Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Kniv er moro uansett det, ingenting slår å overraske folk med å storme rett på de. (fungerer ganske godt på Support-folk også, om du hopper skikkelig) Utrolig forvirrende for offeret
El Matador Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Godt å høre at jeg ikke er den eneste som synes all whiningen om den nye patchen har godt alt for langt.
Dwagon Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 litt artig det der ja, hører støtt og stadig sniperskudd som hviner over skuldra mi. har til nå nøyet meg med å skyte de som ligger langt unna, enten med pistol eller dåkter børsa mi (medic unlock #1) har vel blitt tatt 1-2 ganger av sniper så langt etter patchen.
w00tson Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Etter 1.2 så har det blitt en del mer folk som spiller som sniper. Mange synes dette er utrolig kjipt, og gråter seg i søvn hver kveld, da de har blitt skutt av snipere et par ganger. Til disse menneskene, har jeg noe å si. 1. Gå rundt sniperen og trykk på tast 1 øverst til venstre på tastaturet, rett ved siden av 2 knappen 2. trykk på venstre museknapp når du befinner deg rett bak sniperen. Ligger han på bakken, urørlig som alltid, så trykk på Z knappen først. Sniperen dør. gjenta punkt 1. med neste sniper. 3. om du føler at det blir for slitsomt, fordi sniperen ligger for langt unna. Pek på sniperen med musen, hold inne Q tasten, trykk venstre museknapp. Da kan andre på ditt lag gjøre punkt 1 og 2. 4. Slutt å klag! 5634427[/snapback] En metode som er lettere og langt tøffere: Finn en stor feit rakett, kommer ofte med Anti tank klassen. Putt tidligere nevnte rakett midt i trynet på sniper dude. Sniper kan nå ikke revives og du kan le hele veien til nærmeste medic. Vi antar at sniper ikke fikk satt headshot da du kunne bevege deg under avfyring og guiding av rakett
Ricaldo Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 HalOLA! { Du vet hvilke knapper å trykke på. Jeg er ekstremt hardt høyreekstremistisk enig din tolkning av folka som klager over å ha blitt snipa. Jeg sier det bare mennesker; FUNGÈR!! else { slutt_aa_spille_for_helsikke() } return 0; } // main
cyberPanda Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 klager folk over snipere? hvorfor det? det er jo det mest latterlige kittet. man eier jo en gjennomsnitlig sniper i en sniper duell med en l85 eller vilken som helst spec gunner.
_Paulsen_ Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 klager folk over snipere? hvorfor det? 5635523[/snapback] Ja, det er det faktisk. Grunnen til dette er at den nye sniperrifla er ganske kraftig, og at man har mulighet til å skru på/av friendly fire på claymore..
cyberPanda Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 klager folk over snipere? hvorfor det? 5635523[/snapback] Ja, det er det faktisk. Grunnen til dette er at den nye sniperrifla er ganske kraftig, og at man har mulighet til å skru på/av friendly fire på claymore.. 5635695[/snapback] sniper-riflen bryr meg ikke. men jeg må vare enige om at claymor miner som ser forskjell på marins og muslimer er litt for latterlig. svenskene overvurderer sin egen våpenteknoligi en smule.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå