Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Gode råd mot søvn problemer??


Gjest Slettet-QqZexW9o

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-QqZexW9o

Quote:


Den 2002-09-22 10:05, skrev TheBirg:

Altså tror du ikke har forstått poenget med forumet, detta ekke no pokkr`s webb doktor !!!!


OK har maskina det vondt, da poster man her, men ellrs, gå til leg`n, da får du piller !


 

Jeg poster denne tråden i annet som ikke har med data og gjøre. Og jeg har vært hos x antall leger,spesialister,sykehus i inn- og utland og har prøvd det meste. Derfor spurte jeg om noen viste om noen alternativer.

 

Søvn problemer er ikke noe å spøke med. Har nesten flydd på veggen av utamattelse.

 

Det er greit du ikke har svar på dette men hvorfor bruker di tida de på det da? Da har ikke DU skjønt hva forumet er til nei :razz:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


DMPoWer skrev (2002-09-22 12:40):

Quote:


Den 2002-09-22 10:05, skrev TheBirg:

Altså tror du ikke har forstått poenget med forumet, detta ekke no pokkr`s webb doktor !!!!


OK har maskina det vondt, da poster man her, men ellrs, gå til leg`n, da får du piller !


 

Jeg poster denne tråden i annet som ikke har med data og gjøre. Og jeg har vært hos x antall leger,spesialister,sykehus i inn- og utland og har prøvd det meste. Derfor spurte jeg om noen viste om noen alternativer.

 

Søvn problemer er ikke noe å spøke med. Har nesten flydd på veggen av utamattelse.

 

Det er greit du ikke har svar på dette men hvorfor bruker di tida de på det da? Da har ikke DU skjønt hva forumet er til nei :razz:

 

Ikke ta det så tungt om det han sier. Her i off topic kan du poste ting som ikke har med data å gjøre, Det er derfor det kalles annet/søppel/humor/osv. :grin:
Lenke til kommentar

Du sa du trimmer endel. Kanskje ikke "nok", og på feil tid?

For meg er endel aktivitet på dagen og kvelden, beste sovemedisin. Altså ikke ren triming, men bare en form for bevegelse. Det nytter selvfølgelig ikke å pumpe jern, da kan du likegodt se på TV. Men en spasertur funker.

Et kjølig og luftig soverom et minstekrav.

 

_________________

pc-crash.gif

 

[ Denne Melding var redigert av: Arctic på 2002-09-22 19:49 ]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Jeg trener hardt ja.....Sykler rundt 50mil i uka og kjører meg til det spruter blod ut av nesa mi hehe

 

Jeg har vært hos lege og diverse. Sove medisinen slutter å virke etter en stund. Derfor er jeg ute etter noe annet som kan få bukt med problemene ja.

 

Har alltid vinduet opp på soverommet og det er alltid mørkt og stille der.

 

Men skal prøve rådene deres og sjekke om det kanskje hjelper :smile:

 

 

Takk for svar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Quote:


Den 2002-09-22 23:31, skrev Kjetil Lura:

Quote:


DMPoWer skrev (2002-09-22 23:24):


Jeg har vært hos lege og diverse. Sove medisinen slutter å virke etter en stund. Derfor er jeg ute etter noe annet som kan få bukt med problemene ja.



Det er bare å spørre noen som kan dunke deg i hode med noe hart.

 

Det har jeg prøvd :razz:

 

Var en tur ute på byen på lørdag og skulle bråke med folk. Men må si jeg fikk skikkelig mye juling men å sove funka ikke. Så nå må jeg til tannlegen også :sad:

 

_________________

Proud Super sharer of 3.4 Tera !!(so far thx 2 WD 200GB) :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: DMPoWer på 2002-09-22 23:37 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-23 05:01, skrev SnowDOG_:




Hehehe ja eg merket det! Du har vært meget aktiv inatt ser eg. Kan det være at er noe med damen din å gjøre? kranglet kanskje?

 

nope lite krangling.

 

Er vel jeg som sliter, har tatt mandlene så jeg har litt vondt i munnen. Men nå skal jeg se om jeg klarer å sove litt. Har dopa meg litt.

Lenke til kommentar

Quote:


MrA| skrev (2002-09-22 01:07):

En donk med 50% Finlandia Vodka burde holde, rødvin tar for lang tid og sovne på
:grin:
.



 

Da må du vel til utlandet, eller? Har aldri sett det i Norge! og det er ikke alle det virker trøttende på, uten at man drikker seg fra sans og samling hver eneste kveld vel og merke. Men igjen da har man jo et større problem, alkoholisme...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...