DJAIR Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 jeg sotter fast i hl2 på Black Mesa East levelen.. problemet er at jeg ikke kommer meg ned med den heisen dær, jeg har gått og trykkt på hvær knapp i heisen, men det skjer ikke en dritt... hvordan skal jeg løse dette? på forhånd takk
TCi Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Hvorfor kan du ikke bruke den tråden du allerede hadde opprettet? Det finnes også en veldig stor tråd for tiden etter lanseringen av HL2. Om jeg husker riktig er problemet ditt relatert til priatkopierte versjoner av HL2.
DJAIR Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Skrevet 22. februar 2006 hei igjenn... sitter nå fast på en level med navnet Nova Prospekt jeg er kommet til et gitter hvor det står to autogunnere som skyter på meg vis jeg nærmer meg et viss punkt.. hvordan kommer jeg meg til den andre siden av gitteret? På forhånd takk
key Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 hei igjenn... sitter nå fast på en level med navnet Nova Prospekt jeg er kommet til et gitter hvor det står to autogunnere som skyter på meg vis jeg nærmer meg et viss punkt.. hvordan kommer jeg meg til den andre siden av gitteret? På forhånd takk 5649443[/snapback] Mener å huske at du må gjennom en ventilasjonssjakt, med sånt gitter foran. Tror det er på høyresiden
ttt Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Det finnes fortsatt en tråd for dette. 5652789[/snapback] Som det vart sagt i den forrige tråden, bruk tråden Durin linker til. Det er og unødvendig å opprette fleire tråder for eit problem. Tråd stenges.
Anbefalte innlegg