Gå til innhold

PSP spill- hvilke kommende spill anbefales?


oslo121

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så det du sier er at psp versjonen er mye svakere og dårligere??

 

er det helt annerledes på konsoll?

forklar?

5675585[/snapback]

 

PSP-versjonen virker for meg som en utvidet utgave av det første FIFA Street. De samme banene (i hvert fall så langt jeg har kommet og sett), samme poengscore for de samme triksene, styringen er lik og Rule the Street-modusen er helt lik. Det nye er at det er en litt annen meny, mulighet for å spille med landslag i en kort og liten turnering og til slutt men ikke minst er det lagt ved 2 minigames. Det ene skal man score flest mulig mål innen 2 minutter. Det andre skal man score fra 6 forskjellige steder.

 

Konsollversjonen er helt annerledes. Et nytt FIFA Street-spill med nye baner og det meste er forandret på. Når man spiller Rule the Street på konsoll har man 4 ting man kan gjøre i hovedsak:

1. Være en ekstra spiller for et tilfeldig lag

2. Starte ditt eget lag (og samtidig lage din egen hjemmebane) og spille mot andre

3. Når laget ditt har fått en rating på over 80 kan du møte de virkelig store gutta.

4. Spill for landslaget ditt.

Man har også en egen Skill Challenge hvor man har 2 min (tror jeg det var) på å trikse mest mulig. Jeg synes det startet litt kjipt, og ble skuffet over at man ikke måtte score mål for å vinne noen av kampene. Men etter hvert har jeg begynt å digge spillet, og nå er jeg småhekta. Det blir raskt mer moro når man får bedre spillere med på laget. Nytt er også at spillerne kan bli misfornøyde hvis de ikke får spille, og de kan faktisk havne i tottene på hverandre selv om de får spille begge to.

 

Det er masse mer jeg kunne fortalt også, men det kan du få lov til å finne ut på egenhånd :tease:

 

Synd at spillet ikke kommer på X360. Tror det hadde vært veldig moro online. Kan jo håpe at EA finner på å lage en versjon for X360 også.

Lenke til kommentar
så det du sier er at psp versjonen er mye svakere og dårligere??

 

er det helt annerledes på konsoll?

forklar?

5675585[/snapback]

 

PSP-versjonen virker for meg som en utvidet utgave av det første FIFA Street. De samme banene (i hvert fall så langt jeg har kommet og sett), samme poengscore for de samme triksene, styringen er lik og Rule the Street-modusen er helt lik. Det nye er at det er en litt annen meny, mulighet for å spille med landslag i en kort og liten turnering og til slutt men ikke minst er det lagt ved 2 minigames. Det ene skal man score flest mulig mål innen 2 minutter. Det andre skal man score fra 6 forskjellige steder.

 

Konsollversjonen er helt annerledes. Et nytt FIFA Street-spill med nye baner og det meste er forandret på. Når man spiller Rule the Street på konsoll har man 4 ting man kan gjøre i hovedsak:

1. Være en ekstra spiller for et tilfeldig lag

2. Starte ditt eget lag (og samtidig lage din egen hjemmebane) og spille mot andre

3. Når laget ditt har fått en rating på over 80 kan du møte de virkelig store gutta.

4. Spill for landslaget ditt.

Man har også en egen Skill Challenge hvor man har 2 min (tror jeg det var) på å trikse mest mulig. Jeg synes det startet litt kjipt, og ble skuffet over at man ikke måtte score mål for å vinne noen av kampene. Men etter hvert har jeg begynt å digge spillet, og nå er jeg småhekta. Det blir raskt mer moro når man får bedre spillere med på laget. Nytt er også at spillerne kan bli misfornøyde hvis de ikke får spille, og de kan faktisk havne i tottene på hverandre selv om de får spille begge to.

 

Det er masse mer jeg kunne fortalt også, men det kan du få lov til å finne ut på egenhånd :tease:

 

Synd at spillet ikke kommer på X360. Tror det hadde vært veldig moro online. Kan jo håpe at EA finner på å lage en versjon for X360 også.

5678233[/snapback]

 

du tar helt feil. alt er likt i psp pg konsoll. banene er de samme. alt der nytt

 

du er helt på jordet lissom

 

har lest om det og det er det samme

 

hvorfor vil du skrive feil`?

Lenke til kommentar
du tar helt feil. alt er likt i psp pg konsoll. banene er de samme. alt der nytt

 

du er helt på jordet lissom

 

har lest om det og det er det samme

 

hvorfor vil du skrive feil`?

5678525[/snapback]

 

Du har lest om dem, mens jeg har spillene i hånda. Da må EA tydeligvis ha sendt meg en snodig PSP-utgaven av FIFA Street 2 :D Du finner det ut selv på fredag når spillene lanseres.

Lenke til kommentar
Da vil jeg anbefale deg å besøke www.pspupdates.qj.net, hvis du ikke har vært der før. Når du har GTA og en PSP med 2.xx FW, så åpner deg seg mange muligheter! :) Kan forklare mer hvis du spør, men jeg gidder ikke hvis du kanskje vet alt fra før av. :p

5683883[/snapback]

 

jeg vet ikke

forklar?

Lenke til kommentar

Du har noe som heter homebrew, som er emulatorer og egne programmer på PSP. Emulatorer er noe som gjør så du kan kjøre spill fra andre spillkonsoller på din egen konsoll, feks du kan kjøre Super Nintendo spill på PSP uten problem. Også er det programmer som PSPradio, som funker på samme måte som Shoutcast i Winamp, også har du fjernkontroll-program osv.

Men du må finne ut hvilken firmware du har på PSP'en din, så kan jeg hjelpe deg mer.:)

Les på forumet til pspupdates.qj.net, så lærer du masse!

Lenke til kommentar

Har ikke giddet å kjøpe meg en PSP enda, men kommer nok til å gjøre det etter hvert som mer interessante spill treffer konsollen. Akkurat nå synes jeg Loco Roco virker veldig spennende, og det kan godt være at dette er spillet som får meg til å gå til anskaffelse av en PSP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...