Gå til innhold

Skal ha ny mobil, hjelp? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt K750i nå i 6-7 måneder. Har aldri vært så fornøyd med en mobil før, bortsett fra at joysticken nå er totally fucked og ikke lar meg bla i tlf boken. Jeg vet at dette sikkert kan fikses ved å oppgradere software osv, men jeg gidderikke levere telefonen inn, få den slettet eller noe annet.

Og uansett så er den så utrolig stygg pga mange fall i bakken..

Tenkte derfor å bare kjøpe ny tlf. Men hva skal jeg kjøpe? Bare kjøpe en ny K750i ? Liker størrelsen og alt på den, men hvis det er en tlf som er tilsvarende god, like rask og grei i menyer meldinger osv, men nyere og ser tøffere ut så er det helt ok.

Jeg kan bruke 3000-4000 kr.. :)

Noen forslg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hvis du har råd til å kjøpe ny tlf istedet for å fkse den du har gratis istedet, så er jo det opp til deg.. Men med min erfaring på kvaliteten på joystickn på K750, så kommer dette til å skje deg ofte.

Ved å sende inn tlf'n for å fikse joystick så SKAL DE IKKE slette info fra tlf'n.. De gjorde ikke det neon av gangen min var inne, ei heller når de oppgraderte FW...

Skrevet

Men å sende den inn betyr at jeg må gå uten tlf min og uten tlf boken min i ihvertfall en uke. og det går ikke.. Er kjempeavhengig av mobiltelefonen i jobb hver dag hele døgnet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...