Gå til innhold

Mens vi venter på at "Supermann vender tilbake"


Dotten

Hvilken forventinger har du til filmen?  

239 stemmer

  1. 1. Hvilken forventinger har du til filmen?

    • [IMG]http://www.crazypeople.nl/Smileys/smilies/mf_dribble.gif[/IMG]
      1
    • [IMG]http://forums.telenet.be/breedband/images/smilies/thumbsup.gif[/IMG]
      0
    • [IMG]http://www.asjcollection.com/board/images/smilies/hmm.gif[/IMG]
      0
    • [IMG]http://www.werewolf.com/vb/images/smilies/shrug.gif[/IMG]
      0
    • [IMG]http://www.exisle.net/mb/style_emoticons/default/thumbs-down.gif[/IMG]
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

117 dager på å nå 200 mill er jo ikke veldig imponerende for å si det sånn, POC2 gjorde vel det på rundt 10 dager. 390 mill totalt er jo heller ikke veldig imponerende for denne typen film :hmm:

7140867[/snapback]

 

 

Nå kan man ikke sammenligne POC2 og SR, da førstnevnte gruste alt av rekorder og tiltaler et langt bredere publikum. Men SR burde tjent inn en 50 millioner dollar mer. Men for superheltfilmer så er det en maksgrense, om det ikke er snakk om Spiderman filmer.

Lenke til kommentar

Man tar det man har og POC2 og SR kom ut samme år derfor synes jeg det er et greit sammenliggningsgrunnlag film er film (nesten).

 

Er jo greit at superhelt filmer har en maksgrennse på hvor mye de kommer til å spille inn men jeg synes 200 mill. blir i minste laget når det kommer til Superman. Og hvorfor skal man ikke sammenligne Superman og Spider-Man, begge er jo superhelt filmer.

 

Spider-Man viste jo at det er mulig for den type filmer å spille inn mye penger S1 820 mill og S2 780 mill, men det kan jo hende at folk begynner å bli mette av alle superhelt filmene som blir laget nå om dagen. Men Superman burde vel ha klart enn 100-200 millioner til totalt synes jeg, det var jo ikke en dårlig film for å si det pent...

Lenke til kommentar

Er jo greit at superhelt filmer har en maksgrennse på hvor mye de kommer til å spille inn men jeg synes 200 mill. blir i minste laget når det kommer til Superman.  Og hvorfor skal man ikke sammenligne Superman og Spider-Man, begge er jo superhelt filmer.

 

Spider-Man viste jo at det er mulig for den type filmer å spille inn mye penger S1 820 mill og S2 780 mill, men det kan jo hende at folk begynner å bli mette av alle superhelt filmene som blir laget nå om dagen. Men Superman burde vel ha klart enn 100-200 millioner til totalt synes jeg, det var jo ikke en dårlig film for å si det pent...

7146879[/snapback]

 

 

Spider-Man er et fenomen. Kom rett etter 9/11 og var en film jentene kunne se om igjen til og med. Den hadde mer action og tiltalte unge, gamle og ikke minst kvinner. Det er kvinnene man kan takke for at de største filmene på kino gjennom tidene gjorde det så bra (Titanic, Gone With the wind, Sound of Music o.l). Når det er sagt kunne nok Superman ha tiltalt flere med en annen stil, kanksje a la Sam Raimi. Men med Singer så blir det ikke slik og jeg nekter å tro at han vil få frie tøyler til oppfølgeren.

 

Det var ungdommen som sviktet mannen av stål. Man må ha mer hjernedød action for å få de til å strømme til kinoen. Noe som er både positivt og negativt :)

 

Men filmen gjorde det nå greit nok. Ender på 5. plass i USA, ikke overaskende bak Da-Vinci koden, POC2 og Cars. Det som er mer overaskende er at X-Men 3 slo den med over $30 millioner dollar. SR burde ha tatt inn $250 millioner internasjonalt og det samme i USA ideelt sett. Men filmen var ikke god nok til det.

Lenke til kommentar
Det var ungdommen som sviktet mannen av stål. Man må ha mer hjernedød action for å få de til å strømme til kinoen. Noe som er både positivt og negativt :)

7147497[/snapback]

Jeg tror det var omvendt. Hjernedød action eller god historie, ikke halvgod action og hjernedød historie, så ser du at det er flere som tiltrekkes. Få av klagene jeg har hørt mot SR var at den var kjedelig, den var bare en skuffelse.

Lenke til kommentar
Det var ungdommen som sviktet mannen av stål. Man må ha mer hjernedød action for å få de til å strømme til kinoen. Noe som er både positivt og negativt :)

7147497[/snapback]

Jeg tror det var omvendt. Hjernedød action eller god historie, ikke halvgod action og hjernedød historie, så ser du at det er flere som tiltrekkes. Få av klagene jeg har hørt mot SR var at den var kjedelig, den var bare en skuffelse.

7147859[/snapback]

 

 

Historien var ikke mer hjernedød enn det man finner i slike typer filmer, så det var nok ikke det som ble problemet. De fleste klagde over manglende fart og spenning, noe også Time Warner sin egen undersøkelse, bygget på tilbakemeldinger, sa. Derfor også sjefen for WB gikk ut og sa at feilen med filmen var for lite action og at dette vil komme i oppfølgeren. Så får tiden vise hvor mye det stemmer.

Lenke til kommentar
Det som er mer overaskende er at X-Men 3 slo den med over $30 millioner dollar. SR burde ha tatt inn $250 millioner internasjonalt og det samme i USA ideelt sett. Men filmen var ikke god nok til det.

7147497[/snapback]

Vel, det overrasker ikke meg, da jeg synes X3 var en bedre film en SR.. Selv med alle "feilene" en kan påpeke..

Lenke til kommentar
Feilen med filmen var uinteressante karakterer. Ingen mengde action kan veie opp for at skjermen er fylt med folk man ikke bryr seg om.

7150232[/snapback]

 

Action vil gi mer penger i kassen, som opprinnelig diskutert :)

 

Om det vil gjøre filmen bedre? Tvilsomt. Men mer penger i kassen? Ja utvilsomt.

 

Se på X3. Action hele veien og mer fart enn de to første til sammen. En gøyere film enn de to første, samt at den er mer underholdende enn Superman Returns. Derfor tjente den også mer inn på kinoen.

 

Superman vs. en øy er ikke akkurat resepten for suksess.

Lenke til kommentar

Sies nå at eneste grunnen en ny superman film ble godkjent er pga de planlegger en Superman/Batman film..

noe som kan høres rart ut .. men er vel sikkert bare for å bygge opp begge figurene litt mer før de kommer ut med den filmen..

og jeg misstenker at WB vil ha Nolan til å lage den etter hvordan Superman gjorde det på kino

Lenke til kommentar

Second, more action, tons more action is expected this time around. The studio was quite happy with the way Supes was reintroduced to the world and next time around expect to see him in full action battle mode. We’ve been told that Superman will have the battle of his life in the sequel and audiences can expect one of the ultimate baddies in the D.C. universe to come to Metropolis to pick a fight with the Man of Steel.

 

Var det jeg tenkte ja. Blir vel i 2009 denne kommer. Får håpe de retter opp feilene fra den første. Singer laget en bedre X-Men oppfølger, får håpe han makter det samme med Supermann.

Lenke til kommentar

"ultimate baddies" ... det kan bare være Darkseid...

han er den mektigeste og den tredje mest kjente DC skurken (etter Joker og Lex)

MÅ være han som kommer i oppfølgeren

 

kan ikke være Brainiac etter som han herjer i smallville for tiden (i8kke umulig at det er han men blir bare dumt hvis det er)

og er vanskelig å fortelle hvor doomsday kommer i fra uten å først etablere at det er mye mer liv der ute..

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
Second, more action, tons more action is expected this time around. The studio was quite happy with the way Supes was reintroduced to the world and next time around expect to see him in full action battle mode. We’ve been told that Superman will have the battle of his life in the sequel and audiences can expect one of the ultimate baddies in the D.C. universe to come to Metropolis to pick a fight with the Man of Steel.

 

Var det jeg tenkte ja. Blir vel i 2009 denne kommer. Får håpe de retter opp feilene fra den første. Singer laget en bedre X-Men oppfølger, får håpe han makter det samme med Supermann.

7177119[/snapback]

Hell fucking yes, jeg og mange andre har ventet på at Jack Bauer skulle dukke opp i en film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...