hugRmunR Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 At FPS'en hadde gått ned fra 60 til 40 hadde jeg ikke tatt for tungt på det. Det finnes mye verre ting i BF2 som man heller kan whine over. 5629788[/snapback] Det var bare den berømmelige "dråpen" Spiller heller HD2 jeg ^^
-Teddy- Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Skrevet 19. februar 2006 At FPS'en hadde gått ned fra 60 til 40 hadde jeg ikke tatt for tungt på det. Det finnes mye verre ting i BF2 som man heller kan whine over. 5629788[/snapback] I tillegg til at de har ødelagt spillet med bugs og total feil inf/hw balanse så skal vi ha betydelig lavere snittsfps også? Dette tar kaka.
iDude Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Chopper pilots have every right to **** off with this new patch. A lot of people have been saying "well very good pilots can still fly" ye, great. But what about those JUST short of "very good". Good, average, mediocre, poor and downright rubbish infantry all have a shot at having some fun in BF, why should it be fine for someone who is merely fairly good at infantry to be able to do well and have a laugh whereas someone who is fairly good at piloting a chopper gets instantly destroyed because they aren't the very best of the very best. 5629446[/snapback] Jeg kjøper ikke det argumentet for fem flate øre. Hva skjer om en noob skulle greie å rappe et heli foran en såkalt god pilot? Han blir flamet av alle de mer eller mindre gode pilotene, og risikerer å bli TKet neste gang han prøver å få et heli. Stakkars nybegynner my ass Det er et stråmann-argument om jeg noensinne har hørt et
-Teddy- Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Skrevet 19. februar 2006 *snip*5629446[/snapback] Jeg kjøper ikke det argumentet for fem flate øre. Hva skjer om en noob skulle greie å rappe et heli foran en såkalt god pilot? Han blir flamet av alle de mer eller mindre gode pilotene, og risikerer å bli TKet neste gang han prøver å få et heli. Stakkars nybegynner my ass Det er et stråmann-argument om jeg noensinne har hørt et 5633252[/snapback] Okay, ett argument du ikke er enig i. Jeg syns allikevel at nybegynnere skal få prøve seg men de har jo ikke sjans med singleplayer easybots engang med disse AA'ene. Bare for å undestreke det, det er ikke jeg som har skrevet det lengste innlegget der. kthxbye
MrLee Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Wake Island synes jeg fortsatt det er relativt lett å fly på. Hadde for senest 30min siden en runde med 50-3 i stats, den ene gangen jeg døde var det et tre i veien, den andre en noob i vårt andre fly som krasjet i meg og den tredje en stinger. Kansje ikke verdens mest oppegående motstander, men så lenge man holder seg unna AAen på essex er man realitvt trygg som pilot i J-10. 5629771[/snapback] I J-10 ja...men prøv å være pilot fra USMC på Wake...når Kina har intet mindre enn 2 fly (som er overlegne i dogfights, var iallefall før AA missiles ble så utrolige), og 5(!) AA sites som nå sparker rumpe på alt som letter mer enn 1m over bakken... Wake har blitt umulig for USMC etter 1.2...prøøøv å få en blackhawk i land, bare prøv....
iDude Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 (endret) Okay, ett argument du ikke er enig i. Jeg syns allikevel at nybegynnere skal få prøve seg men de har jo ikke sjans med singleplayer easybots engang med disse AA'ene. Bare for å undestreke det, det er ikke jeg som har skrevet det lengste innlegget der. kthxbye 5633436[/snapback] Mange jeg er uenig i, tok bare det som var mest latterlig. Uansett, det er ikke vanskelig å finne gode argument den ene eller andre veien. Jeg tror mange liker den nye patchen, at det er vanskeligere å fly heli/fly er helt greit, sett i lys av hvordan de eide enkelte kart før. Hovedklagen så langt på bakke til luft fra flyguttaer ikke at det de er for sterke, men at det kreves null skill for å treffe med de. Men seriøst, hvem faen hadde giddet å bruke AA om det krevdes lang tid å bli god på det? Å rulle rundt i en tank, et fly eller en heli er jo gøy, men å sitte i ro i timesvis for å bli god i AA? Be realistic.... Uansett, realisme er vel ikke alltid det beste argumente, men Stinger er en fire and forget missil, så hvorfor skal det ikke være det i BF2? Endret 19. februar 2006 av ibrotha
w00tson Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 The air units and AA guns is ridiculous. The chopper is reduced to a sitting duck and dogfights in jets are now piece o' cake. I absolutely agree that the helicopter / jets were overpowered and needed nerfing but not in such a volume. The AA lock also needed improvements but not to the level which it has today. I've seen many examples of AA missiles doing some outstanding maneuvers. The choppers don't have any need for their flare anymore; The missiles are locking on the flares then relocking at the chopper when they've passed the flare, doing a 180º turn and then transforming the chopper into glowing pieces of metal. It also seems like the AT's are almost locking onto choppers now, I've never seen such accurate AT people in my life when firing at choppers which are moving at great speeds. So basically, choppers can't fly high because they'll get a AA lock at once, and they cannot fly low due to AT personell and the fact that a chopper with full health can be shot down by a FAV in about 5-8secs. Dette er evolusjon i praksis: De som ikke greier å tilpasse seg dør og blir whinere. De som tilpasser seg blir vinnere Ja, AA trenger justering, den oppfører seg litt merkelig til tider. Nei, det er ikke umulig å fly jet og heli, bare om du prøver å fly på gamlemåten.. Kort heli-guide: Fly hjem med en gang du får noe særlig skade. Ikke utfordre tanks som har deg i sikte. Ikke fly over/langs veier og andre plasser der Anti tank personell og tanks ferdes. Hold deg i en AA sone om gangen, og ha kontroll over AA-siten. Ta ut farlige objekter før de kan brukes mot deg. Ikke storm inn i et område og bli omringet. Ikke få panikk og stikk når du blir beskutt, finn og drep istedenfor. La 2. piloten gjøre hovedjobben. Har du ikke 2. pilot, skaff en. Har du en udugelig 2. pilot, finn noe annet å gjøre :!: Men jeg ser helst at dere ikke følger disse rådene, for jeg har en pen Eryx/SRAW rakett i presang til alle pilotene der ute
AiKi Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Hoho, ikke noe er som å ta ned helikoptre med SRAW, noe som jeg har begynt å trene på nå. Forøvrig har stingerne fått så inni hampen god lock at man kan, på Sharqi Peninsula, skyte ned helikoptrene som spawner på TV-Station fra basen vest for Contrsution Site. Som jeg har sagt før, stupbombing er supert, spesielt nå, siden de fleste ikke kikker opp i luften hele tiden.
-Teddy- Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Skrevet 20. februar 2006 Fly hjem med en gang du får noe særlig skade. Ikke fly over/langs veier og andre plasser der Anti tank personell og tanks ferdes. Hold deg i en AA sone om gangen, og ha kontroll over AA-siten. Har du en udugelig 2. pilot, finn noe annet å gjøre :!: 5634495[/snapback] Å følge de punktene der hele tiden vil si å hoovre over frienly mainbase kontinuerlig. AT er overalt etter nye patchen, får en AA lock på deg er en av missilene garantert hit uansett hvor mange unnamanøvre eller flares du slipper med mindre du får deg et fjell å gjemme deg bak. En AA sone av gangen, hah, nå har jeg hørt det og. Det er stingers tett oppi hverandre overalt, ta midten av FuShe f.eks, fire AA'er som dekker hele midten + AA tanks og mest sannsynlig bare ett helikopter å skyte på, kanskje to med frakteheli og. Du kan klare deg med et semi-working eye og en arm i fatle for å skyte ned noe som helst med AA nå.
El Matador Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Jeg oppleve min første bugg med 1.2 patchen når jeg spilte med kjehaako nå nettopp. Han fly heli, jeg var gunner. TVG gikk igjennom samme tank 3 ganger...
El Matador Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Sikkert det sammme som er med AT. 5635119[/snapback] Den ble aldri ødelagt. På samme runde måtte jeg bruke 4 AT for å ødelegge en tank.
Downloadman Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Kan vel ikke hoppe ut gjennom små vinduer lengre nå siden du ikke kan hoppe å legge dg nd i luften....
rvenes Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 å flyge heli på wake er da 0 problem. og være usmc går også greit. Been there done that. har vunnet med umsc mange ganger, men seff tapt også, slik er spelet.
w00tson Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Å følge de punktene der hele tiden vil si å hoovre over frienly mainbase kontinuerlig. AT er overalt etter nye patchen, får en AA lock på deg er en av missilene garantert hit uansett hvor mange unnamanøvre eller flares du slipper med mindre du får deg et fjell å gjemme deg bak. En AA sone av gangen, hah, nå har jeg hørt det og. Det er stingers tett oppi hverandre overalt, ta midten av FuShe f.eks, fire AA'er som dekker hele midten + AA tanks og mest sannsynlig bare ett helikopter å skyte på, kanskje to med frakteheli og. 5634843[/snapback] At det er stingere som overlapper hverandre er ikke det samme som at du må kjempe mot begge samtidig. Eller alle 4 samtidig om du er tett nok til å fly rett inn i midten av et map. Jeg greier fint å holde meg i lufta mesteparten av tida med en god annenpilot.
El Matador Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Jeg forstår heller ikke hvorfor alle whiner over heli og AA. Jeg er en langt dårligere pilot en Teddy (spiller i samme klan) og klarer fint å hore rundt på Wake og kun dø et par ganger i løpet av en runde. Slipp flares og gå lavt, trenger ikke en god annenpilot engang.
-Teddy- Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Skrevet 20. februar 2006 Spilt Wake for andre gang etter patchen idag med totalt ny spillestil og jeg fikk to gull og en bronsje. Fløy heli og fly hele tiden. Jeg var ekstremt forsiktig og hadde 2 deaths i fly og ett i heli til sammen etter alle rundene. Toppspilleren på USMC hadde ikke over 30 i score noen av rundene, de fikk aldri skikkelig fotfeste på land uansett hvor hardt de prøvde. Wake er vel et ganske greit map for China nå, men USMC kan bare legge seg. Andre maps derimot, som FuShe, Daquing, Gulf of Oman og lignende er det helle vanskelig å få gjort noe.
Elendil Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Dallas (en eg kjenner ingame) og eg klarer fint og få bortimot 40-50 kills på eit raid uten å bli skutt ned. Men det skal sies at han er god i heli. Det har vel noko med at eg går for å ødelegge den stasjonære stingeren med ein gang. Samt fly lavt bak fjell, slippe flares, unamanøvre. Så går det faktisk ganske bra å unngå AA.
-Teddy- Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Skrevet 20. februar 2006 Er ikke noe problem å få kills om du er god, jeg hadde Kromkake som co istad og jeg endte med 47 47 0 1 stats. Dvs 47 teampoints, 0kills og en death. Det var som China @ Wake. Dere som sier "bare ta aa". Joda, er greit det på maps som Wake der AA'ene ikke sitter så damn tett men ta f.eks FuShe / Gulf of Oman, der må du først ta ut 3 stingers for å ha klar bane over en liten del av mappet, dermed er masse TVGs / missiler brukt. Deretter respawner de jo igjen ganske raskt samt at man har AAV'ene. Man kan ikke bare ta de ut, man må unngå de og det er ikke lett med den nye patchen..
w00tson Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Wake er vel et ganske greit map for China nå, men USMC kan bare legge seg. 5635589[/snapback] Enig, USMC har tapt på forhånd på Wake om ikke noen greier å fly Black Hawken på korrekt måte. En god taktikk med Black Hawken er å stige til 200 (fot/meter) uten å gå fremover, så legge seg litt fremover. Når en er ca likt med den første basen så dypper en nesen så langt ned som mulig for stor fart og nedstigning. Har brukt denne taktikken mange ganger nå, aldri blitt skutt ned. Grunnen til at den funker er at AA sites normalt ikke glor så høgt opp og det gjør ikke jetflya heller, de er som regel mer opptatte av lette båtkills osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå