Gå til innhold

Gizmondo konsolltest (forumbrukertest) giz Hacked!


capy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nope, det finnes ikke noe enda. Hacken er vel noen timer gammel etter hvert, og det eneste "brukbare" er quake. quake ble portet for en stund siden av en som skaffet seg SDK. han turde ikke signe quake, men la en usignet versjon ut. På den måten kunne alle som hadde SDK selv signe spillet og spille det. Nå kan alle spille og alle kan forsøke å lage spill, programmer og teams for Giz. Det kommer nok ikke til å bli så stort som på PSP, men gøy, det kommer det i alle fall til å bli!

Lenke til kommentar

Planen for Gizmondo var å støtte homebrew. Men de (Gizmondo) ville selv signe spillene og programmene. Dette var for å ikke gjøre det mulig å spille piratkopierte spill eller spill som ikke er freeware. Et par folk fikk kjøpe SDK i forbindelsen med dette og kort tid etter gikk Gizmondo konkurs. Ingen homebrews ble signet (bortsett fra Sonic, selv om det ikke er "confirmed" at det faktisk ble det) og de med SDK hadde skrevet under på papirer som gjorde at de ikke hadde rett til å signe noe for så å legge det ut for nedlasting. Nå er det endelig fritt frem:) Orginalspill (gizmondo kjøpespill) kan enda ikke kopieres, så ingen selskaper skulle ha problemer med hacken.

Endret av capy
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Er det flere andre som sliter med å kjøre homebrew? Jeg har lagt inn ServicePack B (modifisert for homebrew), men det er kun et fåtall av spill/programmer som kjører.

Etter å ha valgt hva jeg vil starte tenker den seg om i noen sekunder før den

går ut til hovedmenyen igjen. Har prøvd å modifisere kataloger filstrukturer uten hell. Noen som har gode tips?

Lenke til kommentar

Har løst problemet selv. Måtte downgrade til Service Pack A for så å oppdatere til Service Pack B igjen. Siden A er på 27 MB og B på 1 MB eller noe i den duren så sa det seg vel egentlig selv (selv om samtlige guider sier det går fint å hoppe over Service Pack A)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

capy, har sittet og knotet med min gizmondo en stund.. og jeg prøvde meg på en ServicePack A downgrader (fra SPB) hvor da etter updaten foretok programmet en File Structure partitionere ellerno, rett etter at den restartet igjen så fikk jeg opp feilmeldingen "Launch Error: There is nothing to run" vet du hva det kan ha vært? hva jeg kan gjøre for å fikse den? Har lest på masse guider, og alle sier den er fiksbar ved å gjøre ditt og datt, men ingenting fungerer her..

 

brukte denne guiden av flere: http://www.deschain.co.uk/gizdocs/FirstAid/FirstAid.htm

 

setter pris på om du har noen tips å komme med

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...