Gå til innhold

Combat rogue: Crusader eller agi 15 mainhand?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Crusader. 100 attack power i 15 secs + heal er supert, og i mainhand proccer den ofte nok til at det er mye bedre enn 15 agility.

Men om du skal PvP'e mye er vel muligens +15agi bedre, fordi da er du ikke avhengig av en proc for at enchanten skal lønne seg. Men I PvE er Crusader bedre.

Skrevet

Ville sagt +15 agi på main og offhand. 100 AP er nice, men når man ser forholdet mellom all tiden den ikke proccer synes jeg det er bedre med 15ap 0.5crit.

Skrevet

Endte selv opp med +15 agility på begge.

Passive bonus, er der *hele* tiden, du risikerer heller ikke at Crusader proccer helt på slutten av en fight osv. Rett og slett for stor risk for at du går glipp av hele attackpower-bonusen fra Crusader etter min mening.

Personlig kjørte jeg "safe" med +15 agility, har ingen planer om å skifte.

Skrevet

Crusader mainhand og +15 agi offhand er digg. Med slice and dice er crusader oppe omtrent hele tiden. Bruker Dal'rend mh med crusader og bonescraper med +15 agi.

Skrevet
Crusader i mainhand IMO, med slice and dice burde nok denne være oppe 75% av tiden =)

5626174[/snapback]

Crusader proc har ingenting med hvor ofte du slår, så om du har en rask main hand (med SnD om du vil) og en treg 2h skal den i teorien procce like ofte over tid.

Skrevet

hva bør en dagger rogue velge?

+5 dmg eller agi? vil ikke ha crusader..

hvor mye utgjør egentli de der 5 dmg på ambush og backstabs?

Skrevet (endret)

Til opplysning så gir Crusader 100 Strenght. ikke 100AP :)

EDIT: Men siden trådstarter ikke vil bruke den så er det jo samma..

Endret av Nosferatu
Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Men siden han er rogue er 100STR=100AP :)

Skrevet
Til opplysning så gir Crusader 100 Strenght. ikke 100AP  :)

Siden dette er en "rogue-traad", saa er det like greit aa omtale det som 100AP, siden Strength kun gir bonus til AP for en rogue.

Selv har jeg ogsaa 2x 15 agi, men det er med daggers og 31/8/12. Ville nok ogsaa hatt 2x15 agi hadde jeg vaert speccet combat (med sverd/mace).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...