Gå til innhold

PSData - Best på levéring?


Anbefalte innlegg

PSData har i lenger tid sagt at de er rask på levéring. For noen måneder siden sa de at de var best. Men min erfaring er noe helt annet.

 

Hver gang noen i min familie eller noen jeg kjenner (som jeg vet om) har bestillt lagervarer, så har det tatt i gjennomsnitt to uker å få pakken i posten. Varer bestillt fra Komplett og Netshop har kommet på 3-4 dager, men varer bestillt fra PSData (samtidig) kommer mye tregere.

 

Er det bare meg og mine som er utrolig uheldige med PSData, eller er dette vanlig?

 

Jeg takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte lagervare fra PSData i forgårs og hadde den i dag... Kan ikke klage på det lissom. Går noe raskere å bestille fra netshop for min del (har det ALLTID dagen etter at jeg bestiller), men det kan ha noe å gjøre med at de er mye nærmere omlastingsentralen på stokke.

Lenke til kommentar

Er det noen andre som har opplevd treigere postgang denne uka?

 

Har sendt en pakke og mottatt en annen. Felles for dem begge er at postgangen har tatt en dag lengre enn normalt.

 

On Topic:

 

Erfaringsmessig så tar det ikke lengre tid hos PsData.no enn hos andre webshopper. Opp til Trøndelagen tar det som regel 3 dager.

Lenke til kommentar
Er det noen andre som har opplevd treigere postgang denne uka?

 

Har sendt en pakke og mottatt en annen. Felles for dem begge er at postgangen har tatt en dag lengre enn normalt.

5621748[/snapback]

 

De postansatte er vel (som de fleste andre) opptatt med å følge med på OL... :)

Lenke til kommentar
Er det noen andre som har opplevd treigere postgang denne uka?

 

Har sendt en pakke og mottatt en annen. Felles for dem begge er at postgangen har tatt en dag lengre enn normalt.

5621748[/snapback]

 

De postansatte er vel (som de fleste andre) opptatt med å følge med på OL... :)

5621772[/snapback]

Haha ja :D Postansatte har en egen evne til å gjøre alt annet enn det de burde gjøre.

 

PSdata er som regel veldig raske de gangene jeg har brukt dem.

Lenke til kommentar
Er det noen andre som har opplevd treigere postgang denne uka?

 

Har sendt en pakke og mottatt en annen. Felles for dem begge er at postgangen har tatt en dag lengre enn normalt.

5621748[/snapback]

 

De postansatte er vel (som de fleste andre) opptatt med å følge med på OL... :)

5621772[/snapback]

 

I tillegg til OL, er det jo både influensa og litt snø nå om dagen. Jeg regner med det kan være fort gjort å ikke rekke en eller annen avgang. Ikke det at det er noen god unnskyldning i Norge om vinteren. Men togene går jo aldri som de skal når det er snø, eller varmt, eller kaldt, eller...

Lenke til kommentar

Selve PSdata er som regel raske til å sende, er nok heller Posten, som ofte forsinker det hele. Som feks når jeg handler der, så må pakken fra Arendal(hvor psdata holder til) til Kristiansand, for deretter å bli fraktet til Porsgrunn hvor jeg bor, noe som virker litt tungvindt spør du meg :dontgetit:

Lenke til kommentar

Posten har er blitt så elendig i det siste, men sist jeg bestilte fra psdata gikk det ganske fort. Netshop er en dag raskere, men alt avhenig av posten som etter siste pakke jeg fikk har fallt i unåde hos meg. Fikk lappen for å hente pakken min som kom forje lørdag på onsdagen denne uke, 5 dager etter at pakken var annkommet posten. Glad jeg bruker nettsporing, henta den samme dag som den kom. Men likevel kom hentelappen 5 dager etter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

PSdata er iallefall ikke flinke til å behandle returordre. Ønsket å benytte angreretten før den gikk ut, sendte de epost god tid før den gikk ut om at jeg ønsket å benytte angreretten. Fikk svar 1 dag etter at fristen (pakken må sendes seneste den 15.dag etter mottatt bestilling) hadde gått ut med følgende neandertalersvar:

 

"Er det feil på produktene?"

 

Heldigvis var bestillingen ikke av det dyre slaget, men er spesielt irriterende da det ikke virker som at de ville bry seg i det hele tatt om å gi meg et forbasket returnr. en gang. Hadde det vært en større bestilling hadde jeg nok gått rettens vei, med et par gode klapp på advokatens rygg.

 

mvh

Lenke til kommentar
PSdata er iallefall ikke flinke til å behandle returordre. Ønsket å benytte angreretten før den gikk ut, sendte de epost god tid før den gikk ut om at jeg ønsket å benytte angreretten. Fikk svar 1 dag etter at fristen (pakken må sendes seneste den 15.dag etter mottatt bestilling) hadde gått ut med følgende neandertalersvar:

 

"Er det feil på produktene?"

 

Heldigvis var bestillingen ikke av det dyre slaget, men er spesielt irriterende da det ikke virker som at de ville bry seg i det hele tatt om å gi meg et forbasket returnr. en gang. Hadde det vært en større bestilling hadde jeg nok gått rettens vei, med et par gode klapp på advokatens rygg.

 

mvh

5624340[/snapback]

Ja, for en fornuftig dialog med butikken er jo bortkasta tid?

 

Mitt tips: Flytt til USA og bli rik.

Lenke til kommentar

Henter som regel fra PS selv, fra varen er bestilt til den ligger klar til meg for henting er ca. 2 timer, noen ganger kortere. De gangene det har blitt sendt i posten har jeg hatt det dagen derpå.

 

Returordre har jeg heller ikke hatt noen problemer med. Så at de er dårlige på ditt og datt jevnt over, er det nok ingen som har rett til å si.

 

Men at de er 100% problemfrie er jo selvfølgelig ikke sant, slik er det jo med de fleste butikker.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
PSdata er iallefall ikke flinke til å behandle returordre. Ønsket å benytte angreretten før den gikk ut, sendte de epost god tid før den gikk ut om at jeg ønsket å benytte angreretten. Fikk svar 1 dag etter at fristen (pakken må sendes seneste den 15.dag etter mottatt bestilling) hadde gått ut med følgende neandertalersvar:

 

"Er det feil på produktene?"

 

Heldigvis var bestillingen ikke av det dyre slaget, men er spesielt irriterende da det ikke virker som at de ville bry seg i det hele tatt om å gi meg et forbasket returnr. en gang. Hadde det vært en større bestilling hadde jeg nok gått rettens vei, med et par gode klapp på advokatens rygg.

 

mvh

5624340[/snapback]

---------------------------------

Hva er problemet med at butikken ønsker å vite om det er noe galt med produktene ? Høres ut som kvalitets-sikring spør du meg...sikkert ikke lett å sitte å besvare email fra grinete drittunger som hverken kan skrive norsk eller vet å forklare seg ordentlig,slik at oppfølgnings-spørsmål må stilles! Du skjønner sikkert det når du engang tar del i arbeidslivet.

Endret av OlaOlablakken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...