Gå til innhold

Spørsmål om MP3 spillere.


Anbefalte innlegg

Heisann, har veldig lyst på en MP3 spiller nå, men er veldig usikker på hvilken, er ikke helt sikker på hva jeg er ute etter, har lyst på noe som funker og er bra.

 

iAUDIO 5 ser jo veldig lekker ut, noen som har erfaringer med den? eller evt. andre Iaudio spillere?

Har også sett litt på Creative sin Zen Vision M og Apple sin Ipod Video.

 

Pris er ikke så altfor viktig, men helst under/rundt 3000 ja.

 

Så kom gjerne med erfaringer om spillerne jeg nettopp nevte eller kom med annbefalinger til andre spillere.

 

Edit: Har også til stunder sett på noen av Iriver sine spiller, H10 i både 6 og 20gb versjonen, men vet ikke helt, er disse ganske store for sin størrelse i gb?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke helt sikker på hva jeg er ute etter.

 

Har hatt veldig lyst på Creative sin Zen Vision M, men er kansje redd for at den kansje blir for stor for meg...

 

Har også sett litt på IAudio sine flash spillere, men vet ikke helt, om jeg har lyst på mye lagringsplass eller lite.

 

 

Har lyst på en spiller med god lyd kvalitet, 10+ timer med avspilling av musikk, utsende er okay, usikker på om jeg vil ha flash eller harddisk basert, størrelse er jeg også usikker på, samme er jeg med lagringsplass. Det at man kan se film/klipp på spillern er bare et pluss men ikke noe must.

 

Så ja dette er ganske vansklig for meg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...