Gå til innhold

Omtale av Star Wars: Empire at War (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte gjennom tutorial og begynte såvidt på campaign i går, og etter å ha blitt most av the empire så fant jeg ut at jeg kanskje skulle ta et par skirmish maps før jeg kasta meg hodestups inni kampanjen :)

 

Spillet virker veldig morro, og fint at de har gjort et par grep som gjør at spillet skiller seg ut fra andre strategi spill. Star Wars følelsen er også absolutt til stede, og da kan det jo ikke feile !

Lenke til kommentar

Ferdig med Rebel Campain..

 

 

 

Alt var nice helt til slutten , da deathstar kom, mista noen planeter...

Trodde jeg skulle slite skikkelig med deathstar men tok meg 5 min..

Du trengte bare å banke ting som i vanlig space fight. resten gikk automatisk.

SKUFFET.... skal prøve Empire Campain snart tenker jeg.

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spillet har så absolutt potensiale til å bli et meget bra strategispill, problemet er bare at det er noe feil med gjennomføringen..

 

Det er noen småting hele veien som bugger litt, som f.eks. at skipene går rett igjennom asteroidene og lasern bare fortsetter ut i intet..

Space delen av spillet minnet meg mye om Conquest-frontier wars, og jeg likte mye av det, men den landbaserte delen var egentlig helt ræva.. Det var som å spille Red alert for 10 år siden da den kom.. Helt greit, men det har vært litt utvikling på de 10 siste årene..

 

 

Jeg er ikke av typen som hiver rundt meg med godord om et spill som ikke er bra nok, selv om jeg er fan av star wars. Å sette dette spillet i samme kategori som RTW er litt på kanten. Spillet fortjener ikke mer enn 6/10, jeg håper virkelig at inflasjonen i høye karakter på strategispill snart tar slutt.

Mange sjekker omtalen her før dem kjøper, så man bør være litt mer kritisk enn dette..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har holdt på med spillet en stund nå, og det må sies at selv om spillet har irriterende feil, så er det verdt pengene... Jeg er villig til å øke min foregående karakter fra 6/10 til 7/10.. Grunnen er rett og slett at du ikke slenger fra deg spillet etter noen forsøk.. Det er engasjerende..

Jeg er ikke noen stor tilhenger av campaign i strategispill, jeg prøver det men det er ikke der et spill viser sitt sanne jeg..

 

Som sagt, spillet har mange feil, men du henger deg ikke opp i dem, så det blir ikke no stort problem..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...