PsychoDevil98 Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 (endret) Det synes jeg er litt dumt, da du kan spille HELE SPILLET GRATIS i 5 dager. Hvis du derimot er så skråsikker på at Ro er spillet for deg, ja go ahead å kjøp det (Mener ikke å være frekk, da tonen i mitt innlegg antyder det ) Endret 2. august 2006 av PsychoDevil98
Håvard Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Det synes jeg er litt dumt, da du kan spille HELE SPILLET GRATIS i 5 dager. Hvis du derimot er så skråsikker på at Ro er spillet for deg, ja go ahead å kjøp det (Mener ikke å være frekk, da tonen i mitt innlegg antyder det ) 6601484[/snapback] Et poeng der.. Får se hva som skjer..
jurg Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Hm, gratisdagene begynte i dag? Syntes det var litt vel lett å drepe russerne på Königsplatz Utrolig mange som irriterte seg over mangelen på crosshairs og ikke forsto at de skulle ta opp ironsights, ikke så lett å treffe noe med bolt-action fra hofta
hugRmunR Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Gratisperioden har ikke begynt her ennå visstnok... 6 timer til for meg
Whalecore Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Erhm. Nå virker jeg kanskje dum, men hvordan preloader jeg? Har leita litt rundt, men finner ingenting.
Tåkelys Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Erhm. Nå virker jeg kanskje dum, men hvordan preloader jeg? Har leita litt rundt, men finner ingenting. 6602504[/snapback] Da er du ikke alene. For jeg finner heller ikke ut hvordan jeg preloader
Gunfreak Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 http://www.steampowered.com/index.php?area=roFreeWeekend denne linken hjelper kanskje
hugRmunR Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Gå på My Games i Steam... Skal være Red Orchestra i grå skrift
PsychoDevil98 Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Hva med den nylig ankommende patchen? Skal vi som ikke har spilt spillet laste ned denne? I så fall, hvor?
Tåkelys Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 http://www.steampowered.com/index.php?area=roFreeWeekend denne linken hjelper kanskje 6602597[/snapback] Takker
Hr. Jenssen Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 (endret) Utrolig mange som irriterte seg over mangelen på crosshairs og ikke forsto at de skulle ta opp ironsights, ikke så lett å treffe noe med bolt-action fra hofta 6602331[/snapback] Tragiske saker. Vel, de fortjener ikke bedre når de ikke forbereder seg bedre. Ro er ikke som alle andre arkade-shootere hvor det hele handler om å drepe alle man møter helt til man vinner for "top-score". Jeg er glad folk som ikke liker spill som RO, ikke skaffer dette spillet. PsychoDevil, du spiller spillet gjennom Steam. Alt lastes ned automatisk. hadde du ikke hatt oppdateringen "installert", ville du ikke kunne joine servere. Endret 2. august 2006 av Hr. Jenssen
PsychoDevil98 Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Takker, da er det klarert. Ser dere i kveld!
Håvard Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 (endret) Måtte reinstalere steam jeg, og nå er preload serveren full.. Typisk min uflaks! edit: Der gikk det Endret 2. august 2006 av Hrisebro
tjalla Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 (endret) Nå har jeg testa det i snaue to timer og må si meg imponert. *Veldig god damage-fysikk. "Alle kuler er (nesten) like farlige" *Flere folk i samme tank kan virkelig være en killer om man har ventrilo. På public er det å foretrekke å kjøre aleine. I allefall om man ikke har noe kommunikasjon mellom seg. Ender bare opp med at sjåføren rusher inn og får deg drept på et sekund. *Elsket kikkert-sikte! *Litt kronglete å vite hvor fienden spawner *Ingen fly! Hvis de gode opplevelsene fortsetter så ser jeg ikke bort ifra at jeg kommer til å kjøpe meg RO når trial perioden er over. Endret 2. august 2006 av tjalla
Hr. Jenssen Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Tjalla, det er fint å høre at du liker det. Angående dette med Tanks, så finnes det en fin VOIP-funksjon i spillet, som er ganske handy å bruke. Du trykker bare en gang på HOME, END, elelr DELETE (over piltastene) for å velge hvem du vil snakke med (public, team, vehicle). Så holder du ganske enkelt inne prateknappen for å snakke med folk (jeg husker ikke hva som er default, men jeg bruker TAB).
edds Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 (endret) har et lite problem. Har akkurat preloadet spillet, men når jeg trykker launch, så skjer det ingenting. Har jeg gjort noe galt? Redigert: Restartet Steam, og nå går det. *Glede seg* Endret 2. august 2006 av edds
Håvard Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Håper de har dette på elkjøp eller spaceworld til under 250kr For dette skal kjøpes!
Saddlefall Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Hadde etpar fete omganger i snowy forest her istad, det var kos
Whalecore Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 (endret) Yey. Det har stoppet på 99%. Der det stod download speed står det ingenting lenger. Edit: samme sekundet jeg skrev meldingen kom farten opp igjen. 2: Der hoppa den tilbake til 0 gitt. Tips? Endret 3. august 2006 av xantir`
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå