Gå til innhold

Red Orchestra! WWII fps, score 8/10 hos Gamer.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det synes jeg er litt dumt, da du kan spille HELE SPILLET GRATIS i 5 dager.

Hvis du derimot er så skråsikker på at Ro er spillet for deg, ja go ahead å kjøp det :)

(Mener ikke å være frekk, da tonen i mitt innlegg antyder det :))

Endret av PsychoDevil98
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det synes jeg er litt dumt, da du kan spille HELE SPILLET GRATIS i 5 dager.

Hvis du derimot er så skråsikker på at Ro er spillet for deg, ja go ahead å kjøp det :)

(Mener ikke å være frekk, da tonen i mitt innlegg antyder det :))

6601484[/snapback]

Et poeng der..

Får se hva som skjer.. :p

Skrevet

Hm, gratisdagene begynte i dag? Syntes det var litt vel lett å drepe russerne på Königsplatz :D

Utrolig mange som irriterte seg over mangelen på crosshairs og ikke forsto at de skulle ta opp ironsights, ikke så lett å treffe noe med bolt-action fra hofta :D

Skrevet
Erhm. Nå virker jeg kanskje dum, men hvordan preloader jeg? Har leita litt rundt, men finner ingenting. :(

6602504[/snapback]

Da er du ikke alene. For jeg finner heller ikke ut hvordan jeg preloader :hmm:

Skrevet (endret)
Utrolig mange som irriterte seg over mangelen på crosshairs og ikke forsto at de skulle ta opp ironsights, ikke så lett å treffe noe med bolt-action fra hofta :D

6602331[/snapback]

Tragiske saker. Vel, de fortjener ikke bedre når de ikke forbereder seg bedre. Ro er ikke som alle andre arkade-shootere hvor det hele handler om å drepe alle man møter helt til man vinner for "top-score". Jeg er glad folk som ikke liker spill som RO, ikke skaffer dette spillet.

PsychoDevil, du spiller spillet gjennom Steam. Alt lastes ned automatisk. hadde du ikke hatt oppdateringen "installert", ville du ikke kunne joine servere. ;)

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet (endret)

Nå har jeg testa det i snaue to timer og må si meg imponert.

*Veldig god damage-fysikk. "Alle kuler er (nesten) like farlige"

*Flere folk i samme tank kan virkelig være en killer om man har ventrilo. På public er det å foretrekke å kjøre aleine. I allefall om man ikke har noe kommunikasjon mellom seg. Ender bare opp med at sjåføren rusher inn og får deg drept på et sekund.

*Elsket kikkert-sikte!

*Litt kronglete å vite hvor fienden spawner

*Ingen fly! :cool:

Hvis de gode opplevelsene fortsetter så ser jeg ikke bort ifra at jeg kommer til å kjøpe meg RO når trial perioden er over.

Endret av tjalla
Skrevet

Tjalla, det er fint å høre at du liker det. Angående dette med Tanks, så finnes det en fin VOIP-funksjon i spillet, som er ganske handy å bruke.

Du trykker bare en gang på HOME, END, elelr DELETE (over piltastene) for å velge hvem du vil snakke med (public, team, vehicle). Så holder du ganske enkelt inne prateknappen for å snakke med folk (jeg husker ikke hva som er default, men jeg bruker TAB). :)

Skrevet (endret)

har et lite problem. Har akkurat preloadet spillet, men når jeg trykker launch, så skjer det ingenting. :(

Har jeg gjort noe galt?

Redigert: Restartet Steam, og nå går det. *Glede seg*

Endret av edds
Skrevet (endret)

Yey. Det har stoppet på 99%. :lol: Der det stod download speed står det ingenting lenger.

Edit: samme sekundet jeg skrev meldingen kom farten opp igjen. :dribble:

2: Der hoppa den tilbake til 0 gitt. Tips?

Endret av xantir`

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...