Hr. Jenssen Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 (endret) "C - Det føles ut som det er innebygd aimbot i flere av våpnene. Det er bare min personlige mening, som jeg fortsatt holder ved." Det er ikke rett, men jeg skjønner hva du mener. Aim-systemet i RO er slik at du ikke bare kan feste en lapp midt på skjermen, så treffer du alltid der. Du merker kanskje at han beveger våpenet sitt veldig mye rundt omkring på skjermen når du flytter på musa. Da flytter han siktet også. Snur du deg litt til venstre, slik at riflen blir pekende langt mot venstresiden av skjermen, må du regne med å treffe deromkring. Når du sier dette med vegger, har jeg faktisk opplevd noe lignende en gang. Det var på Berlin-brettet. Jeg løp over en liten haug, og ble "stående fast" rett etterpå, som om at nettverkskoblingen ble brutt for et sekund. Dette skjedde dog ikke neste gang jeg prøvde å løpe på samme sted. Jeg liker heller ikke kjøretøy-brettene. Jeg spiller heller på Kaukassus-brettet og det brettet med skyttergravene (++). Dessuten finnes det, som jeg allerede har sagt, mange gode custom-maps man kan ha MASSE morro med. Det bør du prøve ut, vettu. CZ Deleted Scenes har jeg ingen ting å si på. Det er den heldumme singleplayer-"kampanjen" jeg mener er elendig. "Dreper du alle feindene får du mission failed" Gislene skal reddes!" - hva med å kunne drepe fiendene, SÅ redde gislene? Uansett, dette har jo ingen ting med saken å gjøre. Jeg bare nevnte et lignende eksempel. Begge disse har en generelt sett dårlig singleplayer, akkurat slik som BF2. EDIT: Men igjen, jeg synes ikke vi kan kreve for mye av et lite modde-team. Jeg synes de har gjort en fabelaktig jobb, og prisen er absolutt overkommelig. Jeg er glad jeg i allefall har det artig med dette spillet. For meg er dette money well spent. Endret 22. juni 2006 av Hr. Jenssen
Arne_F Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg bruker alltid siktet, og hvis man gjør det, så kan man ikke bomme. Kan prøve noen custom-maps, før jeg legger all min hat over dette spillet. Jeg har vel kanskje vært litt for negativ til dette spillet i utgangspunktet, så jeg kan gi det en sjanse til. Hadde jeg prøvd dette spillet for ett år siden, ville jeg nok forgudet det. Men kravene mine blir bare høyere og høyere, som egentlig er ganske så dumt. Spillet er billig, så det kan uansett ikke bli ansett som et stort "tap". Ang. CS CZ, så trodde jeg at du mente Deleted Scenes, som i og for seg var ganske så underholdende. Jeg må si meg helt enig i at den andre singleplayerdelen var grusom; ja, som på lik linke med BF2.
IronTurd Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg bruker alltid siktet, og hvis man gjør det, så kan man ikke bomme. 6360563[/snapback] Ehh.. Hmm.. *kremt* Det har seg sånn at man ikke alltid treffer der man (tror man) sikter Dessuten kan det ha en del med lagg å gjøre. Har man ping opp mot 100 er det greit. Opp mot 150 begynner man å merke det og opp mot 200 er det uspillbart. Merk også hvilken ping motstandere har i forhold til deg selv. Det hender jeg løper rundt et hjørne før jeg blir skutt, men dette gjelder bare servere med dårlig hardware som står et heeeeelt annet sted enn i Norge
Arne_F Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Update har kommet nå! Today the first content update for Red Orchestra: Ostfront 41-45 was released. The update combines bug fixes, performance enhancements, various updates requested by the community and 2 new weapons - the German MP41 Submachine gun and the Russian M44 rifle with a bayonet. This is the first in a series of free content updates Tripwire has planned for Ostfront in the coming months so stay tuned for more.
Hr. Jenssen Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 (endret) Hmm, dette hørtes da særdeles spennende ut. Jeg får vel laste den ned da. Dette er det fine med Steam. Man slipper å lete. Alt kan kjøpes, betales, lastes ned, spilles og oppdateres via dette snedige programmet. Eneste minus er at nedlastingshastighetene er på knehøyde da. Endret 24. juni 2006 av Hr. Jenssen
koronag Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Fanken! Sitter på 1megabit linje nå, så dette var sursøte nyheter.
bjovas Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 Eneste minus er at nedlastingshastighetene er på knehøyde da. 6371727[/snapback] Til vanlig kan man fint makse en 3mbit linje på steam. Det er kun når det er store releases på gang at det går tregere.
Hr. Jenssen Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg har en 4000/440-linje, og jeg får ALDRI mer enn 220kb/sec. Det er dog veldig sjelden jeg kommer så høyt opp. Som oftest ligger hastigheten og roter ved 150kb/sec.
bjovas Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 Høres pussig ut, stort sett er det kun ved store releases at jeg ser hastigheter under 150, jeg har som oftest mangedobbelt av det. Nå er det mye som kan virke inn på båndbredde da...
Mala Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Omfg!! Når eg endelig skal kjøpe dette spillet så går det seff ikkje ann. Jaja...får vel prøve med dama sitt VISA da
bjovas Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Skrevet 25. juni 2006 Steam er VELDIG strengt mtp visa-autentisering. De legger seg sikkert på den linja fordi de ellers ville vært så utsatt for CS-cheatere med VISA-generator. Hvis du tar kontakt med Steam support, så ordner de handelen for deg.
Mala Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Men i hellvette da. Faen så køddete dette skulle vere. Dama sin overføring gjikk heller ikkje. Har aldri hatt trøbbel med Steam før. Vel vel ingenting som har med gaming går så det skal i disse dager. Friuke,360`en gjikk til hellvette. Så da står det ny innkjøpte z5500 systemet ubrukt. Herre jemini altså :!:
bjovas Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Skrevet 25. juni 2006 Hehe, aint life good. Var jeg deg ville jeg sendt en epost til steam support, de er jo VELDIG behjelpelige når det gjelder å få deg til å bruke penger hos dem. =)
Mala Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Hehe, aint life good. Var jeg deg ville jeg sendt en epost til steam support, de er jo VELDIG behjelpelige når det gjelder å få deg til å bruke penger hos dem. =) 6383089[/snapback] Sendte inn spm. via den Ask funksjonen på steampowered. Så får vi se
koronag Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor folk har problemer. Det er jo så enkelt?
Mala Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor folk har problemer. Det er jo så enkelt? 6384470[/snapback] Det skjønner ikkje eg heller. Har handlet ein håndfull ganger over Steam opp igjennom åra,aldri hatt noen problemer eg,før i dag Trur eg bare kjøper det for 299,- inne på lokalsjappa. Da har eg det på DVD og i eit flott cover i tillegg. Rettferdigjør prisen det
Hr. Jenssen Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 (endret) Tja, jeg skal vedde venstrearma mi på at du kan få skaffet det hos Play.com for over en hundrings mindre. PS. Jeg hadde ingen problemer med å kjøpe noe over Steam. har gjort det flere ganger. Har kontoen din blitt belastet da? En gang da jeg kjøpte et spill (Mount & Blade, for å være presis), ble ikke kontoen min belastet. Jeg måtte bestille det på nytt igjen. EDIT: Bah, venstrearma mi tok veien. RO koster 5kr for mye hos Play.com. Endret 26. juni 2006 av Hr. Jenssen
Mala Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Ja da sitter eg å oppdaterer Red Orchestra Kjøpte det på butikken eg, fikk meg ein god spaseringstur ute i finværet også No har eg noe å spille på til eg får ny 360 ihvertfall!
Hr. Jenssen Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 (endret) Jaja, lykke til! Jeg har endelig fått overbevist mange av klanmedlemmene mine (Commando Nord, spiller BF2) til å skaffe RO, og de er kjempefornøyd. Bare legg meg til i buddy-systemet in-game (ved å gå på "buddies", trykk på høyre musetast i venstre kolonne og trykk "add buddy" - så skriver du inn "-CN-*"), så kan vi gjerne spille sammen. PS: Ved å skrive "*" etter "-CN-", vil du finne alle som bruker "-CN-" i nicket sitt. Veldig snedig system de har. Endret 26. juni 2006 av Hr. Jenssen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå