Gå til innhold

Red Orchestra! WWII fps, score 8/10 hos Gamer.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg er utrolig skuffet over Red Orchestra, grafisk så er spillet skikkelig dårlig og gameplayen er heller ikke mye å skryte over...bortkastet penger spør du meg..

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som om du har finnet filene til Red Orchestra Mod : Combined arms.

Dette er den gamle moden til UT2004.

Skrevet
Må si jeg er utrolig skuffet over Red Orchestra, grafisk så er spillet skikkelig dårlig og gameplayen er heller ikke mye å skryte over...bortkastet penger spør du meg..

6160882[/snapback]

Gfx whore?

Skrevet
I kveld var det flere nye norske navn og ser på serverene, var det pga anmeldelsen her kanskje?

6284598[/snapback]

Så raskt eg får feriepenger så ser du også meg blant listene :)

VIcIous ftw!

Skrevet

Jeg har nå spilt litt Practice og føler meg veldig klar til å krige på nettet, men jeg har et problem. Når jeg trykker på Multiplayer fryser hele spillet og det blir umulig å lukke spillet, eller få gjort noe annet. Manuell restart er siste utvei. Hva kan dette være?

Skrevet

Dette høres akkurat ut som problemene jeg hadde med BF1942 og brannmur. Det står kanskje en dialogboks oppe som ber deg om å tillate at RO skal få aksessere internett, men den ligger "bak" spillet, så det virker som om alt har låst seg.

Skrevet (endret)
Dette høres akkurat ut som problemene jeg hadde med BF1942 og brannmur. Det står kanskje en dialogboks oppe som ber deg om å tillate at RO skal få aksessere internett, men den ligger "bak" spillet, så det virker som om alt har låst seg.

6291931[/snapback]

Ah, selvsagt, ZoneAlarm blokka spillet. Tusen takk! :)

Er dette KUN multiplayer eller finnes det en singleplayer del også?

6292009[/snapback]

Det finnes en singleplayer del som er lik den i BF. Det er ingen historie, så det du skal gjøre der er å øve deg på bots, bli vant til spillet.

Endret av KGB-
Skrevet

No problem. :)

Zonelalarm har desverre vært et problem for mange i forbindelse med RO.

For min del var det BF1942 som gjorde at jeg sluttet å bruke ZoneAlarm.

Skrevet

Kjøpte spillet i dag.. Veldig bra, men krever tilvenning.

Grafisk er det som forventet, ikke all verden, men med full AA og AF så blir det bra. Men det er uansett gameplayet som er viktigst :)

Skrevet
Dette var da langt fra realistisk.

Jeg kan ærlig talt ikke si en positiv ting om spillet, bortsett fra at det kunne kjøpes over steam.

6322517[/snapback]

*bla bla bla*

Skrevet

Jeg burde kanskje ha utdypet meg litt:

- Man tåler flere skudd i hodet

- Mange maps har så mange glitcher, at de er rett og slett uspillbare

- For lite rekyl

- Flest kjøretøysfokuserte brett (merk: stridsvogn)

- Lyden er absolutt ikke noe å skryte av

+ Kan kjøpes over Steam for en billig penge (som er SVÆRT positivt)

Skrevet

A - Man tåler flere skudd i hodet

B- Mange maps har så mange glitcher, at de er rett og slett uspillbare

C- For lite rekyl

D- Flest kjøretøysfokuserte brett (merk: stridsvogn)

E- Lyden er absolutt ikke noe å skryte av

6323710[/snapback]

A - Vissvass. Feil. Løgn og forbannet dikt.

B - Her må du nesten komme med eksempler, selv kan jeg nesten ikke komme på glitches.

C - Subjektivt av deg. Mange syter av alt for mye rekyl på spesielt automatvåpen.

D - Subjektivt igjen.

E - Lyden er noe av det som er virkelig bra i RO, og bedre enn det meste av spill.

Skrevet

Jeg spiller også litt RO from time to time. Om noen skulle, av en eller annen grunn, ha lyst til å vite hvilke servere jeg spiller på, er det bare å adde meg til buddies. Jeg kaller meg "MeTa][iC".

Synes forøvrig spillet er knallbra. Grafikken er utrolig bra. At de har klart å skvise ut noe så lekkert ut fra en oppdatert versjon av den gamle UT2-motoren er intet annet enn utrolig. Fysikken er også utrolig imponerende. Veldig realistisk.

Våpnene er til å digge. Det er også aim-systemet.

Rune_F: Glitches? Har ikke lagt merke til en eneste en, jeg, bortsett fra noen custom-maps. Kan du vennligst utdype dette med eksempler?

Rekylet er det slettes ikke lite av. For mange kjøretøybrett er heller ikke noe spesielt minus i seg selv. Noen liker armor-brett bedre, andre liker inf-brett bedre. Jeg liker inf-brett bedre, men klager ikke, da jeg synes kvalitetsnivået på de få brettene som er, er veldig høyt. Dessuten kan man laste ned mer enn nok av gode custom-maps.

Lyden er definitivt til å skryte av, synes jeg. At man tåler flere skudd i hodet har ikke jeg opplevd. Sikker på at det ikke bare er du som bommer? :wee:

Uansett, jeg synes dette spillet er utrolig bra. Eneste minus er at "treningsmodusen" er så utrolig, umenneskelig dårlig. Den gir ingen form for trening i det hele tatt. Du bare raver rundt med en gjeng dumme boter som gjør som de selv vil.

Men igjen, det blir jo det samme som å klage på at CS:CZ er dårlig på grunn av singleplayer-modusen. I det tilfellet er det jo nok av ting å klage på fra før av. ^^

Skrevet (endret)

A - Man tåler flere skudd i hodet

B- Mange maps har så mange glitcher, at de er rett og slett uspillbare

C- For lite rekyl

D- Flest kjøretøysfokuserte brett (merk: stridsvogn)

E- Lyden er absolutt ikke noe å skryte av

6323710[/snapback]

A - Vissvass. Feil. Løgn og forbannet dikt.

B - Her må du nesten komme med eksempler, selv kan jeg nesten ikke komme på glitches.

C - Subjektivt av deg. Mange syter av alt for mye rekyl på spesielt automatvåpen.

D - Subjektivt igjen.

E - Lyden er noe av det som er virkelig bra i RO, og bedre enn det meste av spill.

6360153[/snapback]

Først og fremst, så har jeg ikke sagt at jeg har prøvd å være objektiv.

Jeg tok kanskje litt hardt i ved å si at de fleste brettene er kjøretøysfokuserte. Det jeg mente var at mange var kjøretøysfokuserte.

A - Har jeg noe å tjene på å lyve? Nei, det har jeg ikke. Om dette bare har vært en bug, som de har fikset, vet jeg ikke. Men jeg opplevde det flere ganger.

B - Flere steder (merk: ved vegger) setter man seg fast. Dette har skjedd så mange steder at jeg ikke ser noe poeng i å nevne brett. Ikke at jeg husker navnet på noen av brettene for øyeblikket.

C - Det føles ut som det er innebygd aimbot i flere av våpnene. Det er bare min personlige mening, som jeg fortsatt holder ved.

D - Mange brettene er absolutt kjøretøydominert, som fører til veldig ensformig gameplay (imo).

E - Jeg personlig, må si at lyden er noe av det dårligste med spillet. Men det er smaksak.

EDIT: Hr. Jenssen, det er jeg som har blitt truffet flere ganger i hodet, ikke omvendt. ^^

Heldigvis dør man av et par skudd i mage/bryst.

Jeg personlig må si at CS CZ: Deleted Scenes, var det beste med CS CZ.

Endret av Rune_F

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...