Gå til innhold

Supernatural - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

blir sinnsykt spennende:d snart klar:D

 

EDIT: ungår dobbelpost... Det der må være den sykeste episoden jeg har sett, med supernatural... så INSANE kult:D blir en bra sesong

 

forige sesong var litt kjedelig men ..dæven, det har tatt seg opp! :D gleder meg vilt til neste helg!

 

 

blir en LANG uke det her:(

Lenke til kommentar

Synes det var dumt at de faktisk ikke lot Cass være Gud mer enn denne episoden. Hadde sett frem til at han faktisk var en mørk Gud som kjørte sitt eget løp. Var jo tross alt det de hadde bygget opp mot.

 

Min teori:

 

 

De kunne ikke kødde mer med den kristne guden, så de trengte noe annet. Løsningen ble Cthulhu. Han er riktignok ikke 100% en gud, men han er ikke langt unna heller. Legg til en drøss tilhengere med nesten like sterke krefter, så kan Sam & Dean slite litt likevel. :p

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For det første, enig med at det var dumt å kalle dem leviathans.

For det andre, FORFERDELIG animering av munnen dems, blir helt sliten av å se på det..

 

Nå har de dratt serien langt nok, har vært storfan fra første episode, men nå bør det bli slutt.. De kunne gjort det slutt i forrige sesong, ved å legge til et per episoder hvor Cas var ond og slem, men døde av all soulene, så kunne han helbredet Sam rett før han døde og de levde alle happily ever after .....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...