Gå til innhold

D600 - "Knust" skjerm


Hansa92

Anbefalte innlegg

Ja, idag på skolen so herja vi litt i friminuttet ( :p )... endte opp med at jeg datt, tror jeg landa oppå mobilen...

Mobilen ser helt fin ut utenpå, men skjermen ser ut til å være knust innvendig. Det kommer lys på noen streker som går oppover på skjermen, men umulig å gjøre noe...

post-74984-1140034364_thumb.jpg Sånn ser den ut når skjermen blir slått på...

 

post-74984-1140034419_thumb.jpg Sånn ser den ut når skjermen er av... Helt vanlig...

 

Noen som vet noen gode råd om forsikring, og muligheter for å få den fiksa uten noen spessielle kostnader?

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du har forsikring så skal det dekke skaden.

Hvis ikke så blir det dyrt å reparere skaden, blir billigere å kjøpe en ny enn å reparere det.

5611861[/snapback]

Takk for svar :thumbup:

Men ville forsikringsselskapet dekke skaden, når det på en måte er jeg som har forårsaket skaden?

Lenke til kommentar
Hvis du har forsikring så skal det dekke skaden.

Hvis ikke så blir det dyrt å reparere skaden, blir billigere å kjøpe en ny enn å reparere det.

5611861[/snapback]

Takk for svar :thumbup:

Men ville forsikringsselskapet dekke skaden, når det på en måte er jeg som har forårsaket skaden?

5612235[/snapback]

Hvis du har en tabbeforsikring.

Ellers koster nok dette en del lapper...

Lenke til kommentar
Hvis du har forsikring så skal det dekke skaden.

Hvis ikke så blir det dyrt å reparere skaden, blir billigere å kjøpe en ny enn å reparere det.

5611861[/snapback]

Takk for svar :thumbup:

Men ville forsikringsselskapet dekke skaden, når det på en måte er jeg som har forårsaket skaden?

5612235[/snapback]

 

Man skal ikke lyve, men du kan jo prøve å vri litt på sannheta.

 

Dessuten syntes jeg det så kult ut, ikke vondt ment :p

Lenke til kommentar

Huff. Gå på elkjøp og spørr om de har en defekt telefon av samme type, visst ikke så kjøper du ett nytt display.

Be de finne frem de rette skrujernene til deg og skru selv

 

Sånn gjorde jeg det forrige gang jeg knuste displayet mitt og endte opp med ett utlegg på ca 200 for en ny skjerm som ville ha kosta meg kansje 1500 om jeg skulle latt de skru for meg :)

Lenke til kommentar

hos min samsung D500 som jeg kjøpte hos elkjøp knakk skjermen så vidt på midten... grunnet at den hadde skøvet seg litt opp i lomma også satte jeg meg.. (med en litt for liten bukse :blush: )

 

Jeg spurte i skranken på elkjøp om det kom til å koste noe..... de skulle undersøke det og si i fra hvis det kom til å koste noe... det tok hele 2 måneder for dem å ikke innformere meg (måtte ringe dit selv) og si at en reperesjon av skjermen kostet 2000kr...

noe som jeg ikke hadde råd til og jeg kunne ikke se att mobilen var verdt det..

 

da hadde elkjøp hatt mobilen min i 2 måneder.. og jeg kunne heller ikke få tilbake mobilen min, hvis jeg ville ha den tilbake ureparert måtte jeg punge ut med 400kr for å få min egen mobil...

 

Har jeg fått ekstremt dårlig kunde behandling eller er det sånn det er?

 

hvis det er sånn det er så har du et problem trådstarter....

 

 

PS: Siden jeg må kjøpe ny mobil skal jeg kjøpe d600 :D

Lenke til kommentar
hos min samsung D500 som jeg kjøpte hos elkjøp knakk skjermen så vidt på midten... grunnet at den hadde skøvet seg litt opp i lomma også satte jeg meg.. (med en litt for liten bukse :blush: )   

 

Jeg spurte i skranken på elkjøp om det kom til å koste noe..... de skulle undersøke det og si i fra hvis det kom til å koste noe...  det tok hele 2 måneder for dem å ikke innformere meg (måtte ringe dit selv) og si at en reperesjon av skjermen kostet 2000kr...

noe som jeg ikke hadde råd til og jeg kunne ikke se att mobilen var verdt det..

 

da hadde elkjøp hatt mobilen min i 2 måneder..  og jeg kunne heller ikke få tilbake mobilen min, hvis jeg ville ha den tilbake ureparert måtte jeg punge ut med 400kr for å få min egen mobil...

 

Har jeg fått ekstremt dårlig kunde behandling eller er det sånn det er?

 

hvis det er sånn det er så har du et problem trådstarter....

 

 

PS: Siden jeg må kjøpe ny mobil skal jeg kjøpe d600  :D

5633125[/snapback]

 

Elkjøp har som regel elendig kundebehandling. har aldri opplevd noen god kundebehandling i noen elkjøp butikk. Stusslige saker, så jeg holder meg stort sett unna elkjøp, og prøver å la vær å legge igjen fem flate øre der..... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...