Gå til innhold

KalOnline - gratis Guild Wars

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har både Guild Wars og Kal Online :)

Etter min mening kan ikke Kal Online måle seg med Guild Wars, men ellers er begge spillene veldig bra.

Skrevet
WAO!

Viss ikkje det kan måle seg med GW, då er det på tide at eg kjøper GW!

5616518[/snapback]

var det virkelig så konge?

5617175[/snapback]

det var ganske bra ja...

Skrevet

Får du tak i items i spillet? Så nemlig at du måtte kjøpe items for real life money og det er jeg ikke interesert i, å bruke Visa korte for å skifte over til spill penger, for å kjøpe pixler for mine egene penger.

Skrevet (endret)
Får du tak i items i spillet? Så nemlig at du måtte kjøpe items for real life money og det er jeg ikke interesert i, å bruke Visa korte for å skifte over til spill penger, for å kjøpe pixler for mine egene penger.

5625369[/snapback]

altså, det er ikke sant. så en fyr som ville bytte Steam konto en sin mot sånne penger i spillet.... men du kan kjøpe penger liksom.... det er lissom vis du vil, vis du bli like hekta som han :p:tease:

ja du får items i spillet...

Endret av hmmmmmmm
Skrevet

Etter 3 lvl'ar fann eg ut at spelet definitivt ikkje var så konge.

På ein heilt grei pc verka spelet treigt og interessa forsvann fort.

Neinei, det blir nok GuildWars.

Skrevet

har lastet ned kalOnline no, må eg registrere meg på kalonline.com for å komme inn på serverene? sikker på at det er helt gratis og ikkje noe fanteri? dere skjønner det at eg liker ikkje å oppgi mitt fulle navn ol. på sider eg ikkje kjenner helt til. :p

Skrevet
hmm, syntes spillet var litt rotete. har ennå ikke funnet mitt første quest....

5681960[/snapback]

du må trykke "m" og så "q" og trykk på den questen som står der. når du har gjort det, går du til den røde prikken.

OoOO, vanskelig :tease:

Skrevet

Det var treigt. Blir det mindre treigt av at eg trykkar på "m" og "q".

Lite sansynlig. Kva er i det heile positivt med spelet? Eg har no fått GW og det er mykje betre.

• 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...