Zepticon Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Heihei... Lurer bare på hvordan jeg skal beregne damage på spellsene mine, eller defense, når jeg har et item som gir +16 til shadowdamage eller +36 til healing, eller +35 til defense? Hvordan finger dette?
AnVli..p4 Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 normal dmg + spell dmg enkelt og greit... f.eks 700+36healing = 736 healing
preskatv Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 God del mer komplisert enn det. Kommer ann på lengden på cast timen.
jonasdaman Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 tror det blir regnet ut av 3sekunder casting vet ikke hvordan det funker på DOTs da
Yoghurt Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Sant det. Alle spells med 3.5 sec cast time, eller over får fullt utbytte av +dmg gear, slik som fireball f.eks. Dette er før talents, uansett som du har imp. fireball eller ikke, får den fullt utbytte. Frostbolt derimot, har bare 3 sec casttime, og får bare 88% eller noe av +spelldmg. Alt under blir regna som instant. Vet ikke hvor mye instant spells får av +dmgspell.
Zepticon Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 Så om jeg kaster soulfire med warlock, som i basis skal gjøre 700dmg(bare et eksempel), og har +spelldmg/firedmg på tilsammen 200, så gjør soulfire 900dmg?
FOOrK Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 sjekk denne forum posten her: http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post75148 forklarer veldig bra hvordan +damage blir kalkulert for mager. når det gjelder +healing og +def vet jeg ikke hvordan det blir kalkulert.
AimAr Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 (endret) For man fullt utbytte på instants? Feks arcane explotion? EDIT: ok, sjekka linken og så at man for 14% på arcane explotion. Endret 15. februar 2006 av AimAr
jocke Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 ..for å dra tråden videre; Hvordan funker +defense? Veit at det "reduces chance to hit and chance to land a crushing blow", men lurer litt mer på hvordan det gjøres mattematisk? Hva er den teoretiske forskjellen på 403 def og 413 def, f.eks.?
likferd Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 ..for å dra tråden videre; Hvordan funker +defense? Veit at det "reduces chance to hit and chance to land a crushing blow", men lurer litt mer på hvordan det gjøres mattematisk? Hva er den teoretiske forskjellen på 403 def og 413 def, f.eks.? 5613209[/snapback] Tar jeg ikke helt feil, gir +20 defense 1% parry, 1% dodge, 1% shield block, 1% mindre sjanse for å bli crittet og reduserer sjansen for å bli slått me crushing blow med en sum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå