Gå til innhold

Hvordan kan jeg slutte å bite negler?

KristianF

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså det er fult av bakterier i all maten du spiser også, IKKE SPIS DEN! Jeg vil heller ha baktereier fra neglene mine i tusentall enn en fra doen inn i munnen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
altså det er fult av bakterier i all maten du spiser også, IKKE SPIS DEN! Jeg vil heller ha baktereier fra neglene mine i tusentall enn en fra doen inn i munnen.

5610156[/snapback]

Et meget, meget godt poeng :D

Takk for en god latter forresten. :!:

Skrevet

Leste gjennom halve tråden før jeg plutselig merka at... oi faen, jeg biter jo negler nå :p

Har greid å slutte ei gang da jeg var litt yngre :) Mamma sa jeg skulle få 300 (tror jeg) hvis jeg hadde orntli negler innen en eller anna dato..... greide det da, men begynte dessverre igjen =/

Skrevet

Tenk på det hver gang du biter negler at under neglene samler det seg mye dritt(bokstavelig talt). Tro ikke at du greier å vaske bort alle bakteriene hver gang du har tømt ryggen :p

For ikke å snakke om alt du tar på daglig. Da samler det seg også my spennende.

Yummy

:D

Skrevet

Er vel bare å ta seg sammen. Jeg bet negler før, men har slutta helt med det! Tror jeg slutta helt da jeg fikk tannregulering, for over 1 år siden. Tannreguleringen er i veien + at det gjør vondt å bite veldig harde ting, som negler (uansett dato for når man stramma regulerignen sist) ;)

Vær psykisk sterk og tenk over fordelene du oppnår når du slutter! Hygiene, utseende osv.

Skrevet

Har i grunn aldri bitt negler, faktisk.

Men ja, vær psykisk sterk og prøv å la være.. Du klarer det nok til slutt!

*Motivere!* ;)

Skrevet

har ikke lest hele tråden så vet ikke om noen har sagt det, men hvis du vil slutte så tenk på at om du biter negler får du i deg like mange bakterier som du får ved å slikke do-skålen.

Jeg biter hvertfall ikke negler lenger

gay.gif

Skrevet
Biter negler enda, alltid gjort det. Sånn teit lakk med drittsmak hjalp ikke i det hele tatt, blir man da fort vant med. Hmm... Uff. Jeg må ta meg sammen ;)

5614127[/snapback]

Hm.. Ekstremtilfelle, hva? :p Prøv å gaff på deg noen hansker. Det burde hjelpe.

Skrevet
Er vel bare å ta seg sammen. Jeg bet negler før, men har slutta helt med det! Tror jeg slutta helt da jeg fikk tannregulering, for over 1 år siden. Tannreguleringen er i veien + at det gjør vondt å bite veldig harde ting, som negler (uansett dato for når man stramma regulerignen sist) ;)

Vær psykisk sterk og tenk over fordelene du oppnår når du slutter! Hygiene, utseende osv.

5614167[/snapback]

Hadde å tannregulering, hadde ingenting å si det =/

Skrevet
har ikke lest hele tråden så vet ikke om noen har sagt det, men hvis du vil slutte så tenk på at om du biter negler får du i deg like mange bakterier som du får ved å slikke do-skålen.

Jeg biter hvertfall ikke negler lenger

gay.gif

5615253[/snapback]

Så om du fikk valget mellom å slikke en do som noen nettopp har fyrt av en torpedo i og å bite neglene dine så velger du doen fordi det er færre bakterier?

Skrevet

Jeg har samme problem, har bitt negler i mange år. Jeg har brukt Go'Negl før, men helt ærlig synes jeg det ikke smaker så alt for ille. Så det hjelper ikke. Får vel bare prøve å stå imot...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...