Gå til innhold

Patching til versjon 1.2 av BF2 stopper opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, som dere sikkert vet har det kommet ut en ny patch til BF2. Jeg har instalert den og alt virker, men en vennhar gjort akkurat det samme, samme patch fra samme side og alt men når han patcher så stopper det bare når det nesten er ferdig og det står patching failed.

Noen som vet hva det kan være?

Og er det noen andre som har opplevd dette?

En annen venn greier ikke å instalere den gammle patcher heller, etter han formaterte :no:

Takker for svarene :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emnefeltet er endret fra "Battlefield 2 patch" til "Patching til versjon 1.2 av BF2 stopper opp". Tråden er også flyttet fra "Spørsmål og svar - Konsoll", hvor den ikke har noe om helst å gjøre, til kategorien for Battlefield under "Spillforum - for de mest omdiskuterte".

Skrevet

Jeg hadde akkurat samme feil selv, etter litt søking å litt spøring rundt om kring fant jeg ut at siden jeg hadde navnet mitt (Bjørn) som login i windows så virket ikke patchen. Jeg prøvde å rename profilen, men det gikk ikke, så jeg opprettet en login uten nordiske tegn å nå funker det fint.

Skrevet

Heisann.. Jeg har ikke spilt BF2 på flere måneder og tenkte at jeg skulle koste støvet av disken igjen :)

Først ville jeg oppdatere de siste patchene.

Jeg lastet ned patch 1.2, men jeg trengte patch 1.12 for å kunne inntallere den.

Har letet og letet, men finner ikke patch 1.12, og hvis jeg finner er enten linken ødelagt eller må være medlem osv.. :dontgetit:

Hvor finner jeg patch 1.12 uten aplikasjoner? (ver. 1.1.2484.0) (?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...