brolle Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Her må jeg håpe på tips fra de ordentlig datakyndige. Har hatt trøbbel med dataen og måtte b.l.a bytte trådløst kort. Etter det funker alt greit helt til NIS ikke vil fungere mer.Maskinen gikk i lås så snart jeg skulle kjøre Live Updata. Fikk beskjed om å fjerne og reinstallere NIS men når jeg skal installere på nytt så får jeg beskjed om at det ikke er tilgang til windows installer.Dette skal skyldes at maskinen kjører i sikkermodus,noe den selvfølgelig ikke gjør. Har sjekket på symantec.com/install som jeg får tips om men tipsene der nytter ikke. Tenkte å kjøre en reparasjon med Win-XP cden men den spør etter administratorpassord og det vet jeg ikke fins.Har prøvd med bare enter men det vil ikke funke. Vel som dere skjønner er "gnisten" borte så her trengs det gode tips. Det kan nevnes at installasjon av andre programmer funker ok,så det ser ut til å være Symantec-problem.
Tordenflesk Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 (endret) Hiv Symantec til hælvete ut i vinterkulda, og iniviter inn i varmen vår øst-europeiske venn Eset og deres fantastiske program NOD32 BTW. formater først, Symantec-produkter er som en blod-flekk på skjorta, CSI kan fortsatt finne blodspor uansett hva du gjør med den. "På en måda" Endret 14. februar 2006 av Tordenflesk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå