Gå til innhold

kan man VÆRE mer heldig ? =) (r300 i bytte mot defekt 8500)


Ludde

Anbefalte innlegg

vel..

 

rett etter at jeg kjøpte meg et flunka radeon 8500le (bulk) fra quad i sommer brakk det av uforklarlige grunner (fabrikasjonsfeil) en transistor på det og jeg sendte det i retur etter lovnader fra [kwaddottenno] om nytt kort :) uker kom og uker gikk og nå, sist fredag etter litt mail-korrespondanse ringte jeg selveste på nettbutikken. der ble jeg imøtekomment fortalt at de ikke hadde fått erstatning fra ati hq ennå så de skulle sende meg et radeon 8500 retail istedet, som i og for seg hadde vært helt "=))". da jeg åpnet døra etter skolen påfølgende mandag lå det en mystisk pakke på gulvet forran meg, og jeg fikk fornemmelsen av at... det var noe der inne som kalte på meg (okeida, det er bare kødd, men det piffer opp storien =). da jeg åpnet pakken ble jeg til min store fortvilelse møtt av "Sapphire"-driver cd.. -Pokker!.. jeg skulle ha built-by ATi for svarte ikke noe østkant-billig-imitasjonssak.. *titte videre ned i esken* oh.. sinna kjøleribbe på et 3. partsfabrikat kort.. rosenrød pcb ??? hm.. trudde det bare kom i grønt jeg.. BGA-mem ????? oh.. driver cd for "Radeon 9700Pro ONLY" *skjelve og kaldsvette* (faktisk!) HERREGUD.. *gi mamma kos og ringe diverse, vanntro venner** (*en av de lot faktisk sin frustrasjon gå uttover innventaret på sin respektive skole, theehee). gleden blei også stor da jeg fant ut at det ikke var Sapphire alikevel men et genuit ati-kort.

 

velvel.. sendte mail påfølgende dag til quad og lurte på om de hadde vært ved sine fulle fem da de sendte meg dette monstrum av et hunk-o-junk.. det hadde de vist heller ikke vært og snudd hele butikken på hodet i leting etter the missing link.

MEN kjære med-hw-entusiaster.. ærlighet varer LENGST!.. og "Ettersom du er så ærlig å sier ifra, og dermed løser at problem for oss, kan du imidlertid beholde det!"

 

norges heldigste person ?

-nå SKAL jeg ha ati-tatoo på et veldig hemmelig sted! =)

 

[ Denne Melding var redigert av: Ludde på 2002-09-17 23:18 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[15:23] <Ares|> fy ****s ***** ****..

[15:23] <ludde-> :grin:DDDDDD

[15:24] <Ares|> *daske*

 

[15:29] <XeraX> *SLÅ LUDDE*

 

[23:23] <mfafa> du er herved advart

[23:23] <mfafa> ja, du vet.. banke/denge/eliminere..

[23:24] <mfafa> du skjønner kanskje tegninga

 

[23:26] <mfafa> jeg skal investere de siste skarve kronene i et skikkelig kvalitets-aluminiums-balltre

 

[23:34] <Hasey> greit at vi har en slik kveld hvor

vi sitter å tar på hverandre mens vi bytter på å holde kortet i hånda? :razz:

 

[23:40] *** mfafa ([email protected]) Quit (I morgen bruker jeg mine 1337 elnikk kunnskaper og utvikler ultimat-kortet på elnikk-labben :wink:) <- sjalu ?

 

etc. etc. =)~

 

[ Denne Melding var redigert av: Ludde på 2002-09-17 23:41 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-18 13:13, skrev norpheus:

Folk som deg Lars-e, burde vært bura inne!!! Så jævli te flaks da!! møkkamann!! Da får du **** meg stå på på kampen i dag da, så vi banker ørn!!
:)


 

hehe, ikke **** om jeg står keeper idag nei!

(skal være hjemme å kjøre 3dmark i loop jeg vøttø!) =))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...