Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noe galt med Internett i kveld?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quote:

Den 2002-09-17 22:34, skrev smetho:

Kan dette være grunnen til at jeg ikke får koblet meg til msn nå? Blei plutselig disconnecta. Etter det er det blitt umulig å komme inn.

Sliter med det samme her..

Skrevet

reagert på akkuratt det samme siste dagene.. sider som hotmail/microsoft/altavista ++ andre (tilsynelatende) amrikanske servere får jeg til tider ingen kontakt med.. :/ har telenor adsl.. hvis det har noe å si..

Skrevet

hhhmmmm

ms-update siden funker (ihvertfall å komme seg til den), hotmail er nede, og cnn.com virker...

kanskje noen som hacker hotmail nå??? om det er viktig, så står det om det i avisen i morgen :smile:

natta

Skrevet

haha første gang noe sånt har skjedd med meg siden eg fikk meg bredbånd. det har sikert ikke noe med NGT å gjøre men likevel. MSN vil ikke funke og webtv går heller ikke.

Skrevet

Har litt problemer jeg også. Ble dc'et fra pure-evils server på bnet i stad, og kommer ikke inn igjen. Sleit med å komme inn på denne posten også. Jeg har NGT. ellers får jeg ikke tak i noen huber når jeg refresher public list i dc++!! nåtr jeg velger fra favorites får jeg: "unknown adress"

Skrevet

Tele2 har hatt store problemer med mailserveren sin siden søndag, spesielt i går. Telenor hadde også store problemer med mailserveren i går......

Ingen av dem vil si hva som er problemet.

humm... kansje det har/er noe stort hackerangrep på gang.. jaja.. på med brannmurenen folkens.

Hilsen @c-Cobr@

Skrevet

På noen tracerouter til Microsoft, Altavista, Hotmail og CNN, kan det se ut som om det er en router i nærheten av New York som har problemer.

Skrevet

Hyggelig å høre at det ikke bare er jeg som har hatt problemer. Ikke at det er hyggelig at det er problemer. Har merket det godt på US/CA sites og faktisk på noen Norske og, som aftenposten. Har Avidi som leverandør

Skrevet

Jeg er på kabel og hadde problemer på søndag (treigt på lørdag)....kom ikke en gang inn på nett.....tok flere restore, men på kvelden funka det helt plutselig (?)

Merkelig :???:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...