Sonsol Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Jeg skal til De Olympiske Leker! Drar i morgen! Er det noen andre som skal nedover som ikke har dratt enda? Til dere som ikke skal--> Og til dere som hater OL og elsker å si det---> Gleder meg... (Unnskylder overdrevent bruk av smileys. Bare følte for det.)
Fredrik Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 OL i smileys tenker jeg. 5601405[/snapback] Tror ikke det finnes. Akkurat nå er det Vinter-OL i Torino som pågår, så det er vel dit han skal. God tur!
thomasr Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 (endret) Jeg er null sportsinteressert, men var på OL i -94 (jada, kanskje meningsløst lenge siden, men det får så være). Var et par artige opplevelser der, blant annet en fra VIP-tribunen, som inneholdt både konger, presidenter og det som verre var – mer ønsker jeg ikke publisere offentlig av frykt for Anthrax i posten, brennende ambassader og lignende. God tur, det er sikkert gøy hvis du liker sport, da kan det hende man til og med gidder å se på noe av opplegget! Endret 13. februar 2006 av thomasr
themanfrom Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Ja, tell, now! OT: Hvorfor i faen sto jeg opp klokka 4 egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå