Gå til innhold

Bluetooth Virtual Keyboard


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil nok vente med å kjøpe av denne teknologien til den er mer veletablért og muligens forbedret. Men jeg er ikke negativ til slike nye varianter, bare litt skeptisk.

5599902[/snapback]

 

 

Helt enig. Dette er et stykke pionéer-arbeid, men såvidt jeg forstår fremdeles første generasjon. Bare vent til de neste generasjonene kommer, vi kan knapt drømme om bruksområdene. Tenk deg dette i kombinasjon med en fleksibel skjerm for eksempel.

 

Har ventet på dette tastaturet i noen år nå, så det er morsomt å se at det begynner å bli mulig å få tak i for vanlige folk.

 

Slik teknologi har det med å modnes kraftig på bare noen få generasjoner, og utvikle seg til bruksområder ingen hadde tenkt på. Tror nok det vil skje med dette og *glede seg*. Skriver Touch selv, og tanken har berørt meg angående ikke-eksisterende motstand med svikt, men bare en glatt, hard flate. Uansett en flott begynnelse.

Lenke til kommentar
er det bare til meg att ikke prisguiden funker? jeg bruker firefox

5612104[/snapback]

 

Prisguiden funker fint i Firefox den, men hvis det er keyboardet du leter etter så finnes dette tilsynelatende ikke hos noen norske butikker ennå.

5614033[/snapback]

 

 

Vi har fått det inn på Telebutikken Bystasjonen i Bergen.

 

Moro liten sak ;)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...