Gå til innhold

Nero, hvor ble det av image drive'n?


It's me

Anbefalte innlegg

Før brukte jeg en ulovlig nedlastet Nero burning room, men siden jeg brukte det mye ville jeg ha det orginalt. Kjøpte likegodt ny LG 40X12X40X med nero inkludert. Jeg la inn Nero, oppgraderte til nyeste versjon, men hvor i all verden er det blitt av image-drive'n? Jeg bruker den MYE og trenger den, og det er irriterende at når jeg bruker lovlig kjøpt nero så får jeg ikke med image drive. Før da jeg brukte cracket og oppgradert nyeste versjon hadde jeg image drive. Kan jeg evt laste ned en eldre "update" så jeg kan få image drive.

 

HÅper desperat på hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-17 18:26, skrev It's me:

Før brukte jeg en ulovlig nedlastet Nero burning room, men siden jeg brukte det mye ville jeg ha det orginalt. Kjøpte likegodt ny LG 40X12X40X med nero inkludert. Jeg la inn Nero, oppgraderte til nyeste versjon, men hvor i all verden er det blitt av image-drive'n? Jeg bruker den MYE og trenger den, og det er irriterende at når jeg bruker lovlig kjøpt nero så får jeg ikke med image drive. Før da jeg brukte cracket og oppgradert nyeste versjon hadde jeg image drive. Kan jeg evt laste ned en eldre "update" så jeg kan få image drive.


HÅper desperat på hjelp.


 

jeg har en lign. problem siden du har brukt imagedrive en del kan du kanskje svare på hvordan tar jeg et imgae. Starter "Nero Image drive" og for et lite vindu med "Last inn" button som er deaktivert. Har en annen liten button der jeg kan velge et image, problemet er hvordan kan jeg lage et image når det ikke er noe funksjon for det, er det feil program jeg starter her? har sett i "Nero Burning Rom" og der er det heller ikke noe funksjon for å ta et image.

 

 

jj

Lenke til kommentar

Du lager ikke en image fil i imagdrive. Den ÅPNER du image filer med.

For å lage image fil: I Nero velger du "choose recorder" og velger "imagedrive". Så brenner du filen(e) på vanlige måte. Du får beskjed om hvor du vil lagre imagefilen. Så åpner du den etterpå i imagedrive og du kan bruke den til dine gjøremål. I min datamaskin vil "filen" se ut som en helt vanlig cd-rom. Spør hvis du lurer på noe.

 

Men jeg har ikke IMAGE-drive? Vet noen noen råd?`

 

Må jeg gå tilbake til ulovlig Nero for å få det jeg har betalt for? Please help me

Lenke til kommentar
Quote:


heraldo skrev (2002-09-17 20:22):

hei, jeg har nettopp postet et innlegg hvor jeg lurer på hvordan man unngår å bruke nero express, den kommer opp hver gang jeg prøver å starte nero (5599), jeg fikk nero med min nye lite on cdbrenner. jeg ser at installasjonsfila til imagedrive ligger i program- mappa på start-menyen forresten


Du må på instillinger i nero, Husker ikke eksakt hvor du skruer den av.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...