boyom Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Problemer med WoW update!(BNUpdate) Den nyeste updaten fra WoW som kom 07.02.06 har jeg problem med! Den første updaten gikk fint(på ca 2 timer), men den som kommer etter stopper på 92%. Har ikke spilt WoW på lenge nå på grunn av det problemet. ____________________________________________________________________ This application encountered a critical error: The file data is corrupt. Program: WoW... File: WoW... (det står ikke det men du skjønner hva jeg mener?) Press OK to terminate the application. ____________________________________________________________________ Dette kommer opp hvær gang jeg prøver å laste ned updaten. Kommer ikke innpå World of Warcraft uten den! Noen som vet hva jeg kan gjøre i dette tilfelle? Da ville jeg blitt uforglemmeli glad=) WoW er 30% av livet mitt:(
MindTooth Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Hei boyom Det skal enten være en fil i WoW mappa som heter "Repair.exe" som du må kjøre, eller laste den ifra her. Håper du finner en løsning på problemet ditt.
boyom Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Skrevet 14. februar 2006 ÅÅ Lol du e bare fet ass!! 1000 takk, spillte i 7-8 timer i går:D
Hawtz Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Se kor lenge han spilte! Du skulle ventet en uke før du hjalp han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå