Gå til innhold

Ny versjon av Mount and Blade (0.730)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Darker: Det er antageligvis flere tusen som prøver å laste det ned samtidig. Skulle ikke forundre meg. Og forumet er fullstendig sprengt, det er mange som lar lengtet etter denne.

 

Birger_N: Det er ikke et MMORPG, det er et singleplayer spill, og det er ikke gratis. Du kan laste det ned og prøve det uten å betale for det. Du får en fullversjon av spillet, men et er begrenset til lvl 6. Hvis du ønsker å spille videre, må du betale for en lisens.

 

Spillet er foreløpig i Beta, og koster nå rundt 15$. Det blir gradvis dyrere for hver ny versjon som slippes ut. Men hvis du først har kjøpt en lisens, har du full tilgang til alle fremtidige versjoner som slippes, inkludert den endelige.

 

Og selv om det er i beta, er det ett av de mest stabile spill jeg har prøvd, og krever faktisk lite av systemet. Den siste patchen (0.730) som er tilgjengelig har antageligvis noen bugs og småting, ettersom det tydeligvis er en ganske stor release. Men utviklerne (et tyrkisk ektepar) pleier å være utrolig raske med å fikse opp småproblemer i de større patchene med mindre patcher etter hvert.

 

Vel verdt en titt! Det koster som sagt ingenting :)

Lenke til kommentar

M&B er overaskende stabilt til å være en beta og det er ikke minst morsomt.

 

Lenge har jeg venta på et SP RPG element spill som ikke kobler inn magi og masse overnaturlig støff som vi ellers finner i RPG spill. Et jordnært middelalder spill med hester, sverd og piler i angro.

 

Jeg råder folk til å laste ned først som sist og også bestille det. Tok meg kort tid å bli frelst under forrige versjon (0.711 tror jeg det var) og da kjøpte jeg det for 98 kr.

Lenke til kommentar

takk for tipset, håper de har lagt til noen biter av en main story, da men blir litt lei av å bare rid rundt å bruke opp mat, på leting etter folk å slåss med, men at de blir seige's blir kul gleder meg til å laste ned å prøve, tror jeg av installerer og laster ned den fulle veriosnen da jeg har veldig mange mods på min...

Lenke til kommentar

nå jeg jeg prøvd litt og det er STORE forandringer,

 

1. det finnes nå et skyte våpen, en liten munlader pistol(jeg har ikke funnet det enda med det skal være der)

2, det er nå to borger som man kan angripe der, veldig gøy. pluss at etter man har tatt den over blir den din, og man kan plasere tropper der til å passe på den. da den blir angrepet fra tid til annen.

3, alle byer er nå mulig å gå i(dette sier ikke mye til folk som ikke har spillet det før. men med de eldre versionene var det bare en by som var komplett.

4. den har fått et grafisk løft, 3d gress, gjevnere kanter osv.

 

pluss noen små ting som man ikke helt vet hva er..

Lenke til kommentar
1. det finnes nå et skyte våpen, en liten munlader pistol(jeg har ikke funnet det enda med det skal være der)

5597409[/snapback]

 

Du finner den i kisten i Zendar Tavern, men vær obs på at du kun får de 12 kulene du finner der. Det finnes ikke flere, og du får ikke nye etter hver kamp som med piler og bolter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Ville bare tipse om at versjon 0.730 av Mount and Blade nå er sluppet! Ta en titt på  de nye skjermbildene - det ser ut til å være en rimelig heftig oppdatering.

 

Laster ned patch på 36mb nå! :)

5594985[/snapback]

Weee, M&B er et av mine favorittspill! *Laste ned*

Lenke til kommentar
Mount&Blade er ganske artig så de som ikke har prøvd det burde gjøre det.

 

Dere som ikke har oppgradert enda bør være klar over at deres gamle save games ikke er kompatible med den nye versjonen. Det var i hvertfall den beskjeden jeg fikk etter å ha oppgradert.

5598142[/snapback]

 

hater det at savegamene aldri er kompatible med nye patcher. synes godt de kunne gjøre det mulig å overføre karakteren din til en ny save (noe som umulig kan være veldig komplisert å få til). er litt irriterende å måtte starte på nytt hver gang det blir patchet. jeg vet ikke hvor mange timer jeg har lagt ned i savegames som har blitt utdaterte

Lenke til kommentar
ja du rekruterer folk til hæren din, jo bedre leadership skill du har jo flere folk kan du ha i hæren, folk du har der, vil få exp points som gjør at du kan oppgradere dem fra bøner-soldater-cavaleri-ridder osv.

5608381[/snapback]

 

Takker for raskt svar!

 

Har et par spørsmål til.

 

Hva med max level ?

Hva kan man gjøre i spillet, i form av quester og andre ting som får deg til å trekke på smile båndet

Kan man ha stor hær ?

Og er det et av de "uendelige" spillene ? (fordi de liker vi ;) )

Lenke til kommentar

tror ikke det er noe helt max level. jeg har i værtfall aldrig kommet dit.

quester er alt fra, at en kar trenger så mye den den tingen,(hester, rusting) og du må da gå til forskjellig folk får å kjøpe det. til fange findens adel eller riddere,

 

vet ikke hvor stor hær man kan ha. men noen hundre går vel ann, men man har aldrig mer en 40 krigere på slagmarken om gangen, resten kommer da som reenforcements.

 

spillet har en evighets ting ja, pga. dette bare er en beta finnes det ikke noe mainquest, så da spiller man i evig tid.

 

en av mine favoritt ting å gjøre er, å komme ridene mot noen, og ha spyd eller bue, og sktye dem rett i hode, og se dem blir drat etter heste.

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...