Mr. Bridger Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Tror ikke spillet har noen historie enda (i hvert fall ikke som jeg har oppdaget), men det er to konkurrerende kongedømmer på kartet og du kan velge å støtte en av sidene hvis du vil. Questene er for det meste slik som: vi trenger 4 fanger (av en bestemt rang), skaff oss x antall av en bestemt rase hester, våpen eller rustninger. Så questene blir mest til at du rir mellom de forskjellige byene å kjøper inn ting. Det finnes også oppdrag slik som å eskortere handelsmenn mellom byer. Noen ganger skal du også fange en adelsmann o.l. Veldig repeterende, men du øker i rang og får noen ganger godt betalt. Det morsomste med spillet så langt har vært å samle en god hær og kjempe i "store" slag. Virker også som spillet er blitt litt mer balansert (vanskeligere) i den nye versjonen.
Neppe Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 en av mine favoritt ting å gjøre er, å komme ridene mot noen, og ha spyd eller bue, og sktye dem rett i hode, og se dem blir drat etter hestem. 5608528[/snapback] HAHAHA! Så genialt da
Gunfreak Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 (endret) en annen ting som er gøy, er hvis du er på beina, og noen kommer ridene mot deg, tar man og bruker sverdet, øksen og kutter hesten, og duden på hesten blir kastet av, og før han rekker å resie seg, gjør du slutt på han.. eller hvis du slåss mot noen seiliva riddere, og har peppra dem med piler, så står pilene i skjoldet og rustingen hans, har vært folk som abosultt ikke ville dø som tilslutt hadde et dusin piler stående i seg før de seilet om.. Endret 15. februar 2006 av gunfreak19
Neppe Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 en annen ting som er gøy, er hvis du er på beina, og noen kommer ridene mot deg, tar man og bruker sverdet, øksen og kutter hesten, og duden på hesten blir kastet av, og før han rekker å resie seg, gjør du slutt på han.. eller hvis du slåss mot noen seiliva riddere, og har peppra dem med piler, så står pilene i skjoldet og rustingen hans, har vært folk som abosultt ikke ville dø som tilslutt hadde et dusin piler stående i seg før de seilet om.. 5608637[/snapback] ja til 6 timers arbeidsdag, jeg vil hjem
Totenkopf Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Gikk til innkjøp av spillet rett etter at versjon 0.710 ble sluppet, og har ikke angret et øyeblikk på denne avgjørelsen. 0.730 har dessverre en del bugs og andre småfeil, men man får nå vel bare håpe at de kommer på banen med en liten patch så snart som mulig.
Dimas Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Hihi, for et fantastisk morsomt spill Gleder meg til det forhåpentligvis blir lagt til en slags main-story eller noe slikt... Kjøpte det for et par dager siden og angrer ikke på det Et tyrkisk ektepar? Jøss...
Laserlasse Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 Ja, alt frem til og med versjon 0.710 var mer eller mindre laget av et ektepar. Armagan (mannen) står så vidt jeg har fått med meg bak mesteparten av kodingen, mens konen har designet mesteparten av grafikken etc. Nå har de fått inn to nye artister som har vært med på å utarbeide byene og den andre nye grafikken i 0.730.
Aiven Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Har også vært og handla. Så absolutt verdt 100 kroner! Kjempegøy å sloss med middelaldervåpen. Eneste minus er at tida går fort når man sitter med slike spill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå