Gå til innhold

Ny versjon av Mount and Blade (0.730)


Anbefalte innlegg

Tror ikke spillet har noen historie enda (i hvert fall ikke som jeg har oppdaget), men det er to konkurrerende kongedømmer på kartet og du kan velge å støtte en av sidene hvis du vil.

 

Questene er for det meste slik som: vi trenger 4 fanger (av en bestemt rang), skaff oss x antall av en bestemt rase hester, våpen eller rustninger. Så questene blir mest til at du rir mellom de forskjellige byene å kjøper inn ting. Det finnes også oppdrag slik som å eskortere handelsmenn mellom byer. Noen ganger skal du også fange en adelsmann o.l. Veldig repeterende, men du øker i rang og får noen ganger godt betalt.

 

Det morsomste med spillet så langt har vært å samle en god hær og kjempe i "store" slag.

 

Virker også som spillet er blitt litt mer balansert (vanskeligere) i den nye versjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en annen ting som er gøy, er hvis du er på beina, og noen kommer ridene mot deg, tar man og bruker sverdet, øksen og kutter hesten, og duden på hesten blir kastet av, og før han rekker å resie seg, gjør du slutt på han..

 

 

eller hvis du slåss mot noen seiliva riddere, og har peppra dem med piler, så står pilene i skjoldet og rustingen hans, har vært folk som abosultt ikke ville dø som tilslutt hadde et dusin piler stående i seg før de seilet om..

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
en annen ting som er gøy, er hvis du er på beina, og noen kommer ridene mot deg, tar man og bruker sverdet, øksen og kutter hesten, og duden på hesten blir kastet av, og før han rekker å resie seg, gjør du slutt på han..

 

 

eller hvis du slåss mot noen seiliva riddere, og har peppra dem med piler, så står pilene i skjoldet og rustingen hans, har vært folk som abosultt ikke ville dø som tilslutt hadde et dusin piler stående i seg før de seilet om..

5608637[/snapback]

 

ja til 6 timers arbeidsdag, jeg vil hjem :p

Lenke til kommentar

Ja, alt frem til og med versjon 0.710 var mer eller mindre laget av et ektepar. Armagan (mannen) står så vidt jeg har fått med meg bak mesteparten av kodingen, mens konen har designet mesteparten av grafikken etc. Nå har de fått inn to nye artister som har vært med på å utarbeide byene og den andre nye grafikken i 0.730.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...