Gå til innhold

Hvilket PSP spill blir en klassiker?


Benbels

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Luminies er vel eneste som faktisk var skikkelig overaskende den dagen det kom, og som vil bli husket for sin enkle, men utrolig morsomme underholdning. :)

Herlig eksempel på at et spill ikke trenger å utnytte en maskins muligheter fullt ut for å bli det perfekte spill.

Endret av Tøffli
Lenke til kommentar
Luminies er vel eneste som faktisk var skikkelig overaskende den dagen det kom, og som vil bli husket for sin enkle, men utrolig morsomme underholdning. :)

Herlig eksempel på at et spill ikke trenger å utnytte en maskins muligheter fullt ut for å bli det perfekte spill.

5592036[/snapback]

 

Støtter den

Lenke til kommentar
Hva gjør Ridge Racer så fantastisk? Synes det er et simpelt spill med lite realisme.

 

Spill som Lumines og ultimate Block Party er "simple" spill, men du verden så overraskende morsomme.

5598550[/snapback]

 

Nei, men så har jo ikke akkurat utviklerene satset på det heller da :roll:

Hele meningen med spillet er jo at man skal "drifte" i svingene... man kommer rett og slett ikke utenom. Absolutt et elsk/hat spill.

At det blir en klassiker ser jeg ikke bort fra. Det er etter min mening det beste i serien av en allerede klassisk serie, og passer utrolig fint i håndholdt format.

 

Excelsion: Jeg vil gjerne høre en begrunnelse.

Endret av Tøffli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...