Gå til innhold

Fujitsu Siemens Scaleoview W19-1 - Bra?


Jokke OnO

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var å så på denne skjermen i dag, på Lefdal.

De skulle ha 3495,- for den :p

Spurte hvor mye avslag han kunne gi, og det var maks 200 :no:

Spurte egentlig på pris bare for moro skyld, tenkte det kunne være litt artig å se hva han fant ut.

På butikken der var den tilkoblet med VGA-kabel og kjørte i oppløsningen 1280x1024, og da var bildet noe diffust.

Med DVI og 1440x900 blir det nok andre saker :w00t:

I forhold til de andre skjermene der, vanlige 19", så den litt pinglete ut, eller kanskje ikke pinglete, men elegant :yes:

Lenke til kommentar
Var å så på denne skjermen i dag, på Lefdal.

...

På butikken der var den tilkoblet med VGA-kabel og kjørte i oppløsningen 1280x1024, og da var bildet noe diffust.

 

 

Det selger nok bra!

Det er tydligvis flere enn meg som har hatt problemer med drivere.

Ringte til F-S og de sa "HÆ?"

Noen timer senere ringte en dame fra F-S for å si "HÆ?" en gang til.

Deretter kom det en mail som sa omtrent det samme på engelsk.

 

De liker å skylde på skjermkort som ikke støtter høy nok oppløsning, men skjønner ingenting når de blir fortalt at skjermkortene virker når man bruker hjemmelaget driver.

Lenke til kommentar

Den oppløsningen var bare for at det var mange skjermer (10-12 stk) som var tilkoblet samme signalkilde, ikke for noen annen grunn.

Har ganske så lyst på denne skjermen, men kan hende jeg venter en stund og ser an utviklingen på markedet.

Når jeg sa at den virket "pinglete", kan det jo ha noe med at skjermen jeg er vant til, Sony 17" CRT Trinitron, har en ramme på en meter rundt bildet også da :p

Lenke til kommentar

hei

 

F-S W19-1 er en fabelaktig skjerm.

det er widescreen,,,hvem vi da ikke ha det?

når en først har brukt widescreen vil man ikke gå over til 4:3...

samme som på tv, ingen vil ha 4:3 i dag, alle kjøper widescreen...

er kjempefornøyd, er lyssterk og mer en stor nok, når jeg satt den ved siden av en 20" til 6k så så jeg nesten ingen forskjell,,,min var finere også.

+ den er svinaktig billig,

 

kjører 1400x900 med agp GT6600...funker fett

gå for den og du vil ikke angre

Lenke til kommentar

Vell. Jeg har et 9600se jeg VET at sjermen funker perfekt på med både VGA og DVI så jeg vill tro at ditt mye bedre kort fra 9600 serien vil klare det.

 

Så en som sa at sjermen ville fungere med DVI på x850xt pe kortet mitt hvis jeg kjørte det i "theater mode", Hvordan gjør jeg det ? ( Kjøre det i theater mode )

Lenke til kommentar
Så en som sa at sjermen ville fungere med DVI på x850xt pe kortet mitt hvis jeg kjørte det i "theater mode", Hvordan gjør jeg det ? ( Kjøre det i theater mode )

5659034[/snapback]

 

 

Det var jeg som sa det. Fant den i den forum test tråden kremt har linka til.

Søkte litt på nettet og dette kom jeg fram til:

 

When playing a video, it is also shown fullscreen on the other monitor

This happens if the video mirroring feature of your video card is enabled. You can disable this option on the tab for your video card under advanced display properties, Nvidia calls this feature Full Screen Video, for ATI video cards it is called theater mode, and Matrox calls it PureVideo/DVDMax.

 

Skjønner ikke så mye av det selv, selv om jeg har en ATi kort.

 

staljin

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har Gainward GeForce 7800GT og lurer på om noen har problemer med disse to i lag?

Jeg har tenkt å sette denne opp ved fotenden av sengen min:D, tror dere at det blir noen problemer med synsvinkelen? Kommer stort sett til å bruke den til film.

Kom gjerne med synspunkter:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...