Gå til innhold

OL er i gang, vad tyks?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NOk en bronse :( Jojo.. Er vel greit nok det, men føler jo at Tommy Ingebritsen ødelegger alt da! Skjønner ikke hva han gjør på laget! Ville nok hatt en Henning Stensrud, i verste fall Sigurd Pettersen der jeg altså.. Etter min mening en av de største feilene til Kojonkoski..

 

Edit: Men er jo dog kjempeflott å se at Roar Ljøkelsøy presterer da! :D Også har vi jo fått medaljer i alle hopprennene, så kan jo ikke være misfornøyd..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
NOk en bronse :( Jojo.. Er vel greit nok det, men føler jo at Tommy Ingebritsen ødelegger alt da! Skjønner ikke hva han gjør på laget! Ville nok hatt en Henning Stensrud, i verste fall Sigurd Pettersen der jeg altså.. Etter min mening en av de største feilene til Kojonkoski..

 

Edit: Men er jo dog kjempeflott å se at Roar Ljøkelsøy presterer da! :D Også har vi jo fått medaljer i alle hopprennene, så kan jo ikke være misfornøyd..

5637535[/snapback]

 

Det skal sies at hverken Tommy, Stensrud eller Pettersen har prestert i den siste tiden, og jeg tror nok ikke det hadde hatt noe å si om Pettersen eller Stensrud hadde hoppet isteden for Tommy. Til det var Finland og Østerrike for gode! (Finland vant tross alt med 26 poeng på Norge)

Lenke til kommentar
NOk en bronse :( Jojo.. Er vel greit nok det, men føler jo at Tommy Ingebritsen ødelegger alt da! Skjønner ikke hva han gjør på laget! Ville nok hatt en Henning Stensrud, i verste fall Sigurd Pettersen der jeg altså.. Etter min mening en av de største feilene til Kojonkoski..

 

Edit: Men er jo dog kjempeflott å se at Roar Ljøkelsøy presterer da! :D Også har vi jo fått medaljer i alle hopprennene, så kan jo ikke være misfornøyd..

5637535[/snapback]

 

Bedre noe enn ingenting. :thumbup:

Lenke til kommentar
NOk en bronse :( Jojo.. Er vel greit nok det, men føler jo at Tommy Ingebritsen ødelegger alt da! Skjønner ikke hva han gjør på laget! Ville nok hatt en Henning Stensrud, i verste fall Sigurd Pettersen der jeg altså.. Etter min mening en av de største feilene til Kojonkoski..

 

Edit: Men er jo dog kjempeflott å se at Roar Ljøkelsøy presterer da! :D Også har vi jo fått medaljer i alle hopprennene, så kan jo ikke være misfornøyd..

5637535[/snapback]

 

Det skal sies at hverken Tommy, Stensrud eller Pettersen har prestert i den siste tiden, og jeg tror nok ikke det hadde hatt noe å si om Pettersen eller Stensrud hadde hoppet isteden for Tommy. Til det var Finland og Østerrike for gode! (Finland vant tross alt med 26 poeng på Norge)

5637571[/snapback]

 

Uenig. Hadde Tommy hoppet 10 meter lenger på begge hoppa sine, hadde vi vært der oppe med en gang. Sigurd Pettersen hadde vel et 130 meters hopp i storbakken her om dagen også. Henning Stensrud har jeg sett så lite av i det siste, så skal ikke uttale meg om han..

Lenke til kommentar

Og der vart det ikkje medalje i skiskyting. Herregud for ein elendig stafett så langt.

 

Frode Andresen gjekk ut på 13. etter si første skyting, og det er med 14-15-16 lag?

Forferdelig...

 

Samtidig er O.E. Bjørndalen i ferd med å gjer ei kjempeetappe! Hadde han berre fått eit betre utgangspunkt..

Endret av ptv-
Lenke til kommentar

Ole Einar Bjørndalen er bare helt vannvittig god! Men det jo alt for langt fram til bronsen :hm:

 

Ny smørebom forresten? Ingen har tatt noe inn på i sporet... Bortsett fra Bjørndalen som vel var den beste i sporet (bortsett fra på sisterunden kanskje)

Nok en femteplass på stafett...

Men er imponert over Bjørndalen som redder det norske lagets ære, ved at de ikke havner bak de dårligste lagene.

 

MEN mye av sjansene til medalje forsvant med Frode sin første skyting, hadde han fylt der, så hadde vi hatt en god sjanse (så sant Bjørndalen fortsatt hadde gjort det han gjorde nå)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...