Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nettverkshub? kvalitetsforskjell på forskjellige typer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har selv et par Unex-huber ståendes. Ikke verdens beste, men de fungerer fint til å dele nett-tilgang med. Eneste jeg har dårlig erfaring med ang. Unex sine er at de duger ikke til LAN, når alle portene er i aktiv bruk. Da blir den TREIG, mye værre enn f.eks. en HP-hub vi hadde på samme LAN. Nå er jo switcher best for LAN dog..

 

PSData eller Multicom sender ganske kjapt tror jeg, Komplett er steika treige om dagen. Tror det er enorm pågang der samtidig som det er mye ferieavvikling og sånt. Var i allefall det dem sa til meg!

 

Lykke til :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


It's me skrev (2002-09-17 11:42):

Jeg skal kjøpe en nettverkshub slik at jeg kan få internett på begge PC'ene mine samt dele printer. Vil billig nettverskhub gjøre dette noe dårligere enn en dyrere en?


Vil ha den raskt og vil ikke vente. Noen nettbutikker som kan få sendt den ut i dag?


 

Du trenger ikke store greiene for to maskiner som bare skal dele internett og printer. Holder med en T-based10 (10Mbit) Hub, de koster heller ikke mye.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-17 11:42, skrev It's me:

Jeg skal kjøpe en nettverkshub slik at jeg kan få internett på begge PC'ene mine samt dele printer. Vil billig nettverskhub gjøre dette noe dårligere enn en dyrere en?


Vil ha den raskt og vil ikke vente. Noen nettbutikker som kan få sendt den ut i dag?


 

Du har jo denne fra Komplett. Koster nesten ingenting og vil duge til fildeling og LAN.

Lenke til kommentar

PSdata kunne ikke sende før i morgen. Derfor skal jeg kjøpe en billig greie fra ClasOhlson, "W-Linx Ethernet 10BASE-T. 10 Mbps med 4 TP-tilkoblinger samt 1 STP uplink. Leveres med eliminator." Jeg har kabler, og hvis jeg da kjøper den har jeg vel det jeg trenger for å ha internett på to maskiner samtidig? Hva vil det si at den har 1 STP uplink?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...