Gå til innhold

Ny mobil med god kalenderfunksjon


Anbefalte innlegg

Eg har kikka lenge etter ny tlf uten å ha komt til nokon konklusjon, så no må eg gå til det drastiske steg og spørre ekspertisen. Eg har ein SE k700i, men den er i ferd med å svikte.

 

Funksjoner:

-Kalender: JA! Ein god kalender med t.d. bursdagar. Må ikkje kunne synkronisere med noko som helst.

-MMS: Strengt tatt ikkje nødv.

-GPRS: Ja, eg synest wap har fungert veldig bra på k700i'en.

-EDGE: Ikkje nødvendig

-JAVA: Ikkje nødvendig

-Email klient: Ikkje nødvendig

 

 

Form:

-Klapp/"vanlig"/alternativ: Spelar inga rolle.

-Vekt: Ingen preferansar her.

-Antenne: Ikkje her heller

-"Støt/sprut/støv-sikker": Er mest interessert i sprutsikker, men etter det eg har skjønt er utvalget heller tynt, så det er ikkje eit krav.

 

Skjerm:

Farge

- Antall fargar spelar ikkje så stor rolle

-Størrelse på skjerm. "Normal"

-Touchscreen: nei

 

Pris:

Jeg har mellom 1000 og 2000 kroner til rådighet.

Med abonnementsbinding): nei

 

Diverse:

-Merke: Ikkje så farlig

-Kamera: Har ikkje bruk for.

-Videokamera: Har ikkje bruk for.

-Symbian: Gjerne, men ikkje absolutt krav.

-Infrarød port:ikkje absolutt krav.

-Blåtann (Bluetooth):ikkje absolutt krav.

-Internminne: Helst god plass til å lagre kontaktar.

-Minnekort?: ikkje absolutt krav.

-MP3: ikkje absolutt krav.

-Radio: ikkje absolutt krav.

-UMTS: Veit ikkje kva det er. 3G? I så fall hadde det vore ok, men ikkje absolutt krav.

-Triband: ikkje absolutt krav.

-Wlan: ikkje absolutt krav.

 

-Batterilevetid: Viktig!

-Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag?

Hovudsakleg ringing og sms. Brukar wap nesten dagleg. Er også avh. av å ha ein god kalender. Den eg har på k700i'en stinkar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

på QXL skal du kunne få brukte SonyEricsson p910 til den prisen. denne telefonen møter alle kravene du måtte ha til en slik telefon (og mer til)..

 

edit: kallenderfunksjonen til P9xx-telefonene er veldig bra.. har hatt både p80+0 og P900 selv.. venter i spenning på P990....

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
på QXL skal du kunne få brukte SonyEricsson p910 til den prisen. denne telefonen møter alle kravene du måtte ha til en slik telefon (og mer til)..

5579346[/snapback]

 

Takk for tipset, men eg føler p910 blir litt overkill for meg. Eg las dessutan ein plass at den hadde dårleg batteri. Er lei av å lade tlf. kvar kveld...

Lenke til kommentar
Takk for tipset, men eg føler p910 blir litt overkill for meg. Eg las dessutan ein plass at den hadde dårleg batteri. Er lei av å lade tlf. kvar kveld...

5579505[/snapback]

 

 

har hatt diverse utgaver av P800 og P900... jeg har brukt de telefonene mye (sjekket mail, surfet på nettet, msn ++) og måtte lade opp batteriet annehver dag cirka... er enig i at det er litt ofte, men med tanke på hvilkene funksjoner den telefonen har så skjønner jeg godt at det tar mye strøm... håper SE fixer det på P990....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...