pbj Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg skal kjøpe ny bærbar PC men har etter endel "research" på nettet blitt mer og mer forvirret. I hovedsak skal PCen benyttes til skolearbeid, dvs. skrive. Men den må også kunne takle SPSS (statistikk program). Videre ser jeg for meg at min neste laptop er: -Lett, fordi den skal bæres mye rundt. og at den har: -Blåtann -Stor lagringskapasitet -Evnen til å takle SPSS -God skjerm -God strømkapasitet -Stillegående -Spille, men ikke et must. Prismessig ligger smertegrensen på rundt 15000kr. Men håper jo å betale minst mulig. "Researchen" min på nettet har foreløpig ledet meg til: FSC LifeBook S7020 Supreme 14" SXGA+, PM 760,1x1024MB,80GB, DVD±RW, WLAN, BT, XPP. Er det noen som har efaringer med denne maskinen? Takker på forhånd for all hjelp.
Variable Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 (endret) http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10201 Den hadde jeg kjøpt viss det ikke var for at jeg skulle ha skrivebord erstatter. - Du får en Bra cpu - Liten og lett pc - 12" skjerm , liten og snerten pc som ikke er irriterende å frakte med seg - Opptil 120Gb disk - Opptil 2Gb minne - Bluetooth og Wireless - Prisen starter på 10500,- og du kan bestemme selv hva du vil ha med. Intel version har visst ikke bluetooth Så det er AMD versionen jeg linka til Du kan se test her av nesten samme modellenHer og Her Eneste minuset er skjermkortet, du vil nok få problem med dagens FPS spill osv. Endret 9. februar 2006 av chrda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå