Ståle Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Er det mulig å redusere HDD støy på en lettvint og billig måte? Det er sånn støy som vanligvis oppstår når HDD'er blir gamle. Min er fra 1998...
ATWindsor Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Er det mulig å redusere HDD støy på en lettvint og billig måte? Det er sånn støy som vanligvis oppstår når HDD'er blir gamle. Min er fra 1998... 5573663[/snapback] Hva slags støy er det som plager deg? Idle Whine, 120 hz hum, eller søke-knatring? Og hva legger du i billig? AtW
Ståle Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Skrevet 8. februar 2006 Idle Whine er støyen. Og med billig mener jeg billigst (nesten gratis)
ATWindsor Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Idle Whine er støyen. Og med billig mener jeg billigst (nesten gratis) 5573799[/snapback] Det er ikke så lett å hindre idle-whine billig, for knatring og hum kan du henge opp harddisken i strikker eller liknende. Det kan kanskje gjelpe å bygge en slags "boks" rundt med litt isolasjon i, men det tror jeg ikke er triviellt. AtW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå