Gå til innhold

Han her "har peiling" på bilstereo


vincent_vega

Anbefalte innlegg

kjøp deg to 12 tommere (vess du bruker å høre på en fort musikk da bør du kjøpe to 10 tommere fordi de slår fortere), en forsterker på 1500 watt, kjøp en god kasse for sub, og kanskje en kondensator for mere lyd  FY FAEN FOR ET TRØKK DU FÅR DA! :dribble:  alt det her koster ikke mere enn ca.5000 - 6000 (spørs hvor du skal kjøpe d) alt detta skal jeg kjøpe til min Mercedes så snart jeg får penger :p

5344741[/snapback]

 

Helt vanvittig, jeg klarte ikke å stoppe latteren! :lol:

Endret av vincent_vega
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjøp deg to 12 tommere (vess du bruker å høre på en fort musikk da bør du kjøpe to 10 tommere fordi de slår fortere), en forsterker på 1500 watt, kjøp en god kasse for sub, og kanskje en kondensator for mere lyd  FY FAEN FOR ET TRØKK DU FÅR DA! :dribble:  alt det her koster ikke mere enn ca.5000 - 6000 (spørs hvor du skal kjøpe d) alt detta skal jeg kjøpe til min Mercedes så snart jeg får penger :p

5344741[/snapback]

 

Helt vanvittig, jeg klarte ikke å stoppe latteren! :lol:

5571507[/snapback]

 

Kan jeg tippe 13-14 åring som virkelig tror han kan alt, og brifer mest mulig med det?

Husker det var en sånn en på ungdomsskolen.. værste av alt var at han trodde han kunne mobbe meg fordi han mente jeg ikke kunne en dritt..

 

Han fikk bra igjenn når jeg en dag kom å motbeviste absolutt alt han hadde sagt til meg :!:

Endret av oysfaerg
Lenke til kommentar

hehe, ja det er sikkelig vakkert når de ''altviterne'' får seg en skikkelig på kjeften, altså når noen kommer å viser dem hvor lite de egentlig kan...

 

er ikke noe ekspert eller noe som helst, men kan sånn litt om det meste å det derre hørtes någet suspeckt ut :hmm: var det bare meg eller ? :whistle:

Lenke til kommentar
Har ikke peiling på Høytalere ( blant mange andre ting) noen som kan forklare meg hva som er galt?

5592462[/snapback]

 

Skal ikke si at jeg er noen verdensmester når det gjelder bilstereo, men for det første så er det ikke noen stor forskjell på 12 og 10 tommers subber, det kommer jo alt an på hvilket merke og kvalitet det er da... Har hørt 10 tommere som spiller ræva av 12 tommere når det gjelder trykk og dybde i bassen. Det kommer alt an på kvalitet og kasse og en del andre ting. Og for det andre så bør man ikke kjøpe ferdig kasse hvis man vil ha god lyd, som oftest får man bedre lyd hvis man bygger kasse selv. Og for det tredje så gir ikke en kondensator noe særlig mer lyd, den hjelper bare til med å fore forsterkeren med strøm, som oftest så merkes det ved at forsterkeren får bedre kontroll over subben siden den får den strømmen den trenger...

 

Og så fikk jeg meg en god latter pga hvordan han ordla seg, ikke spør hvorfor for sånn er nå bare min form for humor.... :whistle:;)

Lenke til kommentar
For å hindre at personer blir uthengt, skal gullkorn følge dette oppsettet:

¤ Gullkornet skal komme fra dette forumet og ikke sitat fra IRC eller MSN, eller andre kommunikasjonsmiddler.

¤ Selve gullkornet skal quotes, uten brukernavnet til den som kom med det.

¤ Link gjerne til tråden gullkornet er hentet fra, men IKKE dersom personer kan bli uthengt!

¤ Gullkorn er gullkorn dersom det er snakk om en god og gjerne humoristisk ytring. Enkelt forklart: Gullkorn er typisk situasjonskomikk. De kommer i forbindelse med en gitt situasjon - eller som her i forumet: I en bestemt sammenheng. Vær kritisk til hva dere legger ut her, for dette skal være en samling av de beste innleggene på forumet. IKKE en ny "humor"-kategori.

 

Les reglene. Du er morsom. *lage gullkorn av denne tråden*

Lenke til kommentar
For å hindre at personer blir uthengt, skal gullkorn følge dette oppsettet:

¤ Gullkornet skal komme fra dette forumet og ikke sitat fra IRC eller MSN, eller andre kommunikasjonsmiddler.

¤ Selve gullkornet skal quotes, uten brukernavnet til den som kom med det.

¤ Link gjerne til tråden gullkornet er hentet fra, men IKKE dersom personer kan bli uthengt!

¤ Gullkorn er gullkorn dersom det er snakk om en god og gjerne humoristisk ytring. Enkelt forklart: Gullkorn er typisk situasjonskomikk. De kommer i forbindelse med en gitt situasjon - eller som her i forumet: I en bestemt sammenheng. Vær kritisk til hva dere legger ut her, for dette skal være en samling av de beste innleggene på forumet. IKKE en ny "humor"-kategori.

 

Les reglene. Du er morsom. *lage gullkorn av denne tråden*

5616363[/snapback]

 

My bad, har slettet navnet på han som skrev innlegget i quoten... Dessuten så synes jeg den var veldig morsom! :yes: Klarer aldri å la vær å flire av den...

 

"Fort musikk"... Hahahahahahahaha :!: :lol:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

¤ Selve gullkornet skal quotes, uten brukernavnet til den som kom med det.

¤ Link gjerne til tråden gullkornet er hentet fra, men IKKE dersom personer kan bli uthengt!

 

Les reglene. Du er morsom. *lage gullkorn av denne tråden*

5616363[/snapback]

 

I grunnen er det ikke nok å fjerne brukernavnet, for det er fremdeles mulig å trykke på post_snapback.gif-knappen, og komme direkte til innlegget, slik at man ser hvem som postet det.

 

Derfor må denne her fjernes:

[right][snapback]010001001[/snapback][/right]

Endret av SoloX
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...