Iversen99 Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 (endret) Hei... Nå er det en god stund siden jeg begynte med WoW, jeg har prøvd meg på de fleste classer men aldri satsa skikkelig på en... Noe av grunnen kan være at jeg ikke vet så alt for mye om mange av classene, har satt meg inn i bare noen få... Derfor lurte jeg på om dere kan si deres forslag til hva jeg burde starte og nevne noen grunner... Hadde vært fint om dere kunne hjelpe meg ettersom jeg er sugen på å få en real main... Endret 7. februar 2006 av Iversen99
shizz kebab Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 (endret) Rogue eller warrior Endret 7. februar 2006 av shizz kebab
Iversen99 Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 Rogue eller warrior 5568648[/snapback] Fordi??
Killerquo Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Paladin om du liker RP...er skikkelig vanskelig å spille en "voksen" paladin, om du skjønner hva jeg mener. Type vet hva han skal, vet hva som er rett og galt, og ikke redd for å ta egne avgjørelser...priest går for noe av det samme. Eller om du har lyst til å RP'e det stikk motsatte, kjør warlock, som faktisk i følge lore skal være hatet og skydd av alle på alliance-siden iallfall, eller shadowpriest.
Avean Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Rogue eller warrior 5568648[/snapback] haha verste rådet du kan gi. Brukte noen måneder på å bestemme meg mellom de to klassene.
shizz kebab Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg har prøvd alle klassene, rogue er kanskje det morsomste som første rase, spesielt om du har en venn som også er det. Da kan dere stealthe inn i byer og instancer sammen, kjempemorro Warrior kan være ganske stort ansvar om du er tank, de er ikke lette å spille med, og det er morsomt med utfordringer.
ka1ser Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Hvis du aldri vil bli 60, velg Druid eller Paladin
Empire of the Sub Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Hvis du vil ha en main, som du beskriver tidligere: Mage Shaman Warlock Nevnt etter deling, Mage er lettest å levle. Shaman "nest" lettest og warlock ikke fullt så lett. Jeg har en lvl 48 Mage nå og storkoser meg i Frostspeccet pvp talent. Har også en shaman og warlock, men jeg vil sterkt anbefale en mage pga mye morsomt og mange måter å komme seg unna på Dessutten er Mage en veldig respektert klasse, dvs ofte trengt i instances osv. Skal du spille bra pvp, kan du lage deg en mage og lære deg alle spells for punkt og prikke, du må være god å spille mage for å overleve pvp. Har du lyst til å overleve pvp uansett god eller ei, gå for shaman eller warlock. Rogue er også kjempegøy, går også fort å levle. Problemet er bare at det finnes altfor, altfor mange
dnthalhuk Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Personlig ville jeg valgt Druid. 1. Du får et litt mer variert gameplay med caster, cat og bearform. Dessuten er det morsomt og solo'e og questet med druid siden du kan takle de fleste vanskelige situasjoner. 2. Når du engang blir level 60 vil du ikke ha så altfor store problemer med å finne deg guild siden det som oftest er få Druids på serverne. Få healers generlt. Selvom du blir tvunget i en healerrolle i raids, er det ikke umulig å pvp'e fin fint med godt feral gear.
Iversen99 Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Skrevet 8. februar 2006 Mye fristende..men har liksom ikke blitt helt overbevist ennå..akkuratt nå heller det mest mot druid/warlock.. Men setter pris på om dere fortsetter å poste..
SGE7000 Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jeg vil anbefale deg å lage en Warlock Det å finne grupper til div. instancer er relativt lett, du får gratis mount på lvl 40, Warlock kan være en utfordring å spille bra, og Warlock er en relativt lite spilt class, så det å finne guild burde ikke være noe stort problem
Iversen99 Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Skrevet 8. februar 2006 Jeg vil anbefale deg å lage en Warlock Det å finne grupper til div. instancer er relativt lett, du får gratis mount på lvl 40, Warlock kan være en utfordring å spille bra, og Warlock er en relativt lite spilt class, så det å finne guild burde ikke være noe stort problem 5570508[/snapback] Takk;).. Har du noen tips til hvordan jeg burde spille en warlock, har hørt at det skal være ganske vanskelig...
Luchy Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Hunter ofc Hunters er en god Class å være, det er ikke vansklig å holde orden hva du ska gjøre. de sliter heller ikke i PvP og har ikke noe problem med å komme inn i group. Når det kommer til Mount så hadde jeg selv 80g+ i lvl 40, så Mount er ikke et problem
brrah Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Har selv startet en Hunter og har kommet til lvl 26, hunter er helt klart den morsomste klassen å spillei min øyne. Har også en lvl 35 shaman med det blir litt kjedelig i lengden...
Rookie_NO Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jeg har selv en 60 Shaman, 56 Hunter og holder nå på med min nye "main" en 50 rogue. I tillegg så har jeg spillt alle andre hordeklasser til minst 25 (37 warrior). Jeg spiller på en PvE server, i ett relativt stort guild. Det jeg kan si utifra denne erfaringen er følgende: -Shaman ble kjedelig i endgame. Jeg likte levellingen godt fordi man hele tiden hadde forskjellige bruksområder, men jeg synes endgame spillemåten ble for kjedelig. -Hunter er veldig morsom solo klasse! Jeg er selv Beastmaster specced og liker dette kjempegodt. At man nesten ikke bruker pet i endgame gjør at denne karakteren er lagt på is. -Rogue : Begynte dårlig, syntes de tålte veldig lite (mistet 50% hp pr mob) Rundt lvl 20 tok det seg kraftig opp + at jeg fant en god PvE build! (Build har VELDIG mye å si for effektiv dreping!) Storkoser meg i dag med denne roguen, gikk fra 43 - 48 på under ett døgn etter at jeg ikke hadde spilt den på en stund Det er egentlig bare snakk om å tilbringe NOK tid til å bli kjent med hver klasse, hver eneste klasse har sin sjarm og måte å spille på. For meg passer healingklasse dårlig, de har jeg ikke orka å bruke så altfor mye tid på og vil derfor ikke uttale meg for bombastisk om spillestilen/endgame for de.
Slåmeg Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jeg har lyst til å starte en mage alt. Det ser veldig morsomt ut, men med min rogue kan jeg drepe de fleste mages med 2 slag, og jeg har aldri vært redd for noen mage i pvp noen sinne. Er mages super frustrerende i pvp?
mau5trap Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Disc/holy priest er ENDA mere fustrerende Men..... start opp warlock ganske krevende i starten, men når man lærer seg det, så Äger man alt som kryper og går
Slåmeg Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Angående prester. Har de godt gear kan mange av dem selv disc/holy holde seg i live lenge nok til at pwpain dreper deg.
Jørgen Sørheim Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Om du har planer om noe endgame-spilling, ville jeg anbefalt warlock. Gratis mount, billigere epic mount enn resten, gjør massiv skade, tåler en del bank siden stamina er hovedstat (sammen med intellect), ingen sutring fra guildet om respeccing, gir partyet 500+ ekstra hitpoints med impen ute, kan gi ut healthstones som restorer 1400+ hitpoints, kan gjenopplive seg selv (eller priesten i en gruppe) hvert 30. minutt, kan banishe elementals/demons (setter dem ut av spill i 30 sekunder), kan kontrollere demoner.. og masse annet snadder. Absolutt å anbefale.
chokke Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 (endret) Om du har planer om noe endgame-spilling, ville jeg anbefalt warlock. Gratis mount, billigere epic mount enn resten, gjør massiv skade, tåler en del bank siden stamina er hovedstat (sammen med intellect), ingen sutring fra guildet om respeccing, gir partyet 500+ ekstra hitpoints med impen ute, kan gi ut healthstones som restorer 1400+ hitpoints, kan gjenopplive seg selv (eller priesten i en gruppe) hvert 30. minutt, kan banishe elementals/demons (setter dem ut av spill i 30 sekunder), kan kontrollere demoner.. og masse annet snadder. Absolutt å anbefale. 5571818[/snapback] vel, med improved imp er det vel 520 hp, uten - 390hp (bagatell ). Healstone restorer 1200 uten talents og 20 % med 2 poeng (delvis 1440 ) . Eneste jeg savner er en måte å cleare aggro som hunters/rogues kan uten talents og mages med, men de kan få 20 % mindre aggro med talents og imp ute. Ikke tenk at den + salvation = 50% aggro, er en rar formel og mener å huske at 8 nemesis deler (tier 2), salvation og imp gir 52,3 % aggro reduce eller no. edit: hvis du ikke har guild koster ikke mounten noe mindre fordi du trenger 10 shadow power elixir eller hva det heter, 5 large brilliant shard, 25 dark iron ore og 35 black dragonscale i tilleg til at du må kjøpe diverse ingredienser til den nette sum av 400 G. guide Endret 8. februar 2006 av chokke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå