Gå til innhold

Er det flere som venter på SE M 600


Anbefalte innlegg

Den vi har er approved versjon som normalt betyr at software blir bare ubetydelig endret før lansering i juni. Har funnet et par kritiske ting som MÅ fikses riktignok... f.eks hvis man installerer spill så finner man det ikke igjen i menyene noe sted. Eneste muligheten å starte spillet på er når man blir spurt om man ønsker å starte rett etter installering.

 

Jeg måtte faktisk skrive en rekke 'hjelpe-notiser' for hvordan man bruker denne før den ble overlevert til utviklerne her :) (ikke noe negativt i det)

 

bjarteru: firmaet jeg jobber i er nær partner av SonyE og dem sender oss de mobilene jeg spør etter, så enkelt er det :p

P900/P910 har vel samme problemet. Selv de fleste PDA'er har knapper for å styre med... litt mer 'folkelig'.

6160042[/snapback]

 

Da er jeg fornøyd med svar jeg! :) Bare lurte... heheh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Da har jeg mottatt mitt eksemplar av Sony Ericsson M600i, og kan ikke si annet enn at jeg foreløpig er strålende fornøyd! Litt uvandt tastløsning, men det vender man seg fort til!  :D

6352170[/snapback]

 

Kan du lage en minireview? Si noe om hastigheten etc?

 

Er det mulig å koble den opp mot gmail?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

ble litt intr i denne jeg og. den var mindre enn jeg innbilte meg når jeg så den i en butikk her.

 

lurer og på om den funker med gmail, og hvordan er batteritiden med "vanlig" bruk ? jeg ringer littegranne og sender noen meldinger pr dag. bruker og notater og oppgaver funksjonen litt.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
ble litt intr i denne jeg og. den var mindre enn jeg innbilte meg når jeg så den i en butikk her.

 

lurer og på om den funker med gmail, og hvordan er batteritiden med "vanlig" bruk ? jeg ringer littegranne og sender noen meldinger pr dag. bruker og notater og oppgaver funksjonen litt.

6503048[/snapback]

Jeg har ikke Gmail selv, men telefonen fungerer godt med POP-mail. Når det gjelder bateritiden har vel jeg et "vanlig" forbruk, og da kan jeg gå 2-3 dager uten å lade :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...