Gå til innhold

Er det flere som venter på SE M 600


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

"The photos, applied to contacts in the phonebook can be displayed in various modes (tile, stretch), there is also a possibility of taking a picture by using the built-in camera while creating an entry. All shots are saved in the internal memory."

 

Stod i den testen som ble linket til. Jeg trodde ikke det var kamera på denne telefonen jeg....?

Lenke til kommentar
....

Stod i den testen som ble linket til.  Jeg trodde ikke det var kamera på denne telefonen jeg....?

5890031[/snapback]

 

Den kan vel behandle bilder selv uten kamera? ;)

5902521[/snapback]

"The photos, applied to contacts in the phonebook can be displayed in various modes (tile, stretch), there is also a possibility of taking a picture by using the built-in camera while creating an entry. All shots are saved in the internal memory."

Les det der på nytt

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vet du når de to andre klassene skal lanseres? Greit å vite om man skulle få lyst å bestille i nær fremtid :)

6021430[/snapback]

 

Den ene kommer tidlig neste år (handycam)

Den andre har jeg nevnt tidligre her inne, har ennå ikke hørt når denne skal komme, derfor har jeg lagt info om denne på is!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Oppstart av M600 tar 3-4 minutter.

 

Menyene er rimelig trege, det er sikkert noe som blir forbedret.

I og for seg er denne mobilen grei nok, men to ting ødelegger totalt synes jeg:

 

- ingen joystick/navikey. Såvidt jeg har funnet ut etter å ha brukt den noen timer er eneste mulighet for navigering å trykke på skjermen. Dette gjør normalt bruk temmelig håpløst, da man må bruke fingrene eller pinnen hele tiden, selv for den enkleste ting.

 

- tastesystemet. SMS-skriverens store skrekk. Halvveis QWERTY og ingen indikasjon på hvilken skrifttype som er valgt (CAPS, tall eller normal). Skriving finner jeg veldig slitsomt på denne, selv en enkel ting som backspace som krever trykk på 'ALT' for den funker (og da funker den noen ganger på 1 char mens andre ganger på flere).

Burde vært et andre alternativ med normal mobil-oppsett på tall-tastene i tillegg. Selve 2-punkts-systemet på tastene funker greit, men kan se for meg endel feiltrykk den første tiden :)

 

Definitivt ikke noe kamera nei hehe. Her er det nok Mobile-reviews notoriske copy-paste-teknikk som nok en gang har slått til.

Lenke til kommentar
Oppstart av M600 tar 3-4 minutter.

 

Menyene er rimelig trege, det er sikkert noe som blir forbedret.

I og for seg er denne mobilen grei nok, men to ting ødelegger totalt synes jeg:

 

- ingen joystick/navikey. Såvidt jeg har funnet ut etter å ha brukt den noen timer er eneste mulighet for navigering å trykke på skjermen. Dette gjør normalt bruk temmelig håpløst, da man må bruke fingrene eller pinnen hele tiden, selv for den enkleste ting.

 

- tastesystemet. SMS-skriverens store skrekk. Halvveis QWERTY og ingen indikasjon på hvilken skrifttype som er valgt (CAPS, tall eller normal). Skriving finner jeg veldig slitsomt på denne, selv en enkel ting som backspace som krever trykk på 'ALT' for den funker (og da funker den noen ganger på 1 char mens andre ganger på flere).

Burde vært et andre alternativ med normal mobil-oppsett på tall-tastene i tillegg. Selve 2-punkts-systemet på tastene funker greit, men kan se for meg endel feiltrykk den første tiden :)

 

Definitivt ikke noe kamera nei hehe. Her er det nok Mobile-reviews notoriske copy-paste-teknikk som nok en gang har slått til.

6155841[/snapback]

 

Hvordan har du fått testet denne telefonen? Er vel ikke kommet enda?

Når det gjelder ting som ødelegger... ingen joystick? Er vel ikke noe problem å bruke pinnen eller fingrene....? Folk har nå klart det på P900 og P910... Dette er vel ikke akkuratt mobiler som har solgt lite? Snurrehjulet på siden går vel også ann å bruke til og navigere seg frem i mobilens menyer... eller?

Lenke til kommentar
Oppstart av M600 tar 3-4 minutter.

....

6155841[/snapback]

 

Hvordan har du fått testet denne telefonen? Er vel ikke kommet enda?

Når det gjelder ting som ødelegger... ingen joystick? Er vel ikke noe problem å bruke pinnen eller fingrene....? Folk har nå klart det på P900 og P910... Dette er vel ikke akkuratt mobiler som har solgt lite? Snurrehjulet på siden går vel også ann å bruke til og navigere seg frem i mobilens menyer... eller?

6156985[/snapback]

Han jobber med å utvikle spill til mobiltelefoner, og regner med at han har en utviklerversjonen av denne. Det er ikke den siste versjonen, så hastigheten på boot og menyer bør taes med en klype salt.

 

Inntrykket hadde kanskje vært bedre hvis det var en BenQ-Siemens molna? ;)

Lenke til kommentar

Den vi har er approved versjon som normalt betyr at software blir bare ubetydelig endret før lansering i juni. Har funnet et par kritiske ting som MÅ fikses riktignok... f.eks hvis man installerer spill så finner man det ikke igjen i menyene noe sted. Eneste muligheten å starte spillet på er når man blir spurt om man ønsker å starte rett etter installering.

 

Jeg måtte faktisk skrive en rekke 'hjelpe-notiser' for hvordan man bruker denne før den ble overlevert til utviklerne her :) (ikke noe negativt i det)

 

bjarteru: firmaet jeg jobber i er nær partner av SonyE og dem sender oss de mobilene jeg spør etter, så enkelt er det :p

P900/P910 har vel samme problemet. Selv de fleste PDA'er har knapper for å styre med... litt mer 'folkelig'.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...