Mammuten Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 skjønner ikke detta, rett etter jeg har connect'a til en server, kommer denne feilmeldingen opp. La merke til at Steam oppdaterte seg istad. Fler som har problemer? Og jeg som gleda meg til CS igjen, lenge siden sist..
Rundgren Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 (endret) Har samme greia her. Kom rett etter updaten. Supporten til Valve er også nede nå desverre. Får samme meldingen uansett server. Kommer inn på serveren i ca. 6 sekunder før jeg blir kicket ut og får meldingen Endret 7. februar 2006 av Rundgren
Rundgren Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Får også samme problemmet i CSS fant jeg ut nå. Der stopper alt opp i loadingen til en server.
Rundgren Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 (endret) Er det ingen andre som vet hvorfor dette skjer? Finner ikke ut grunnen noe sted og dette er irriterende support.steampowered.com: Internal Error. Please try again later. File: /enduser/std_alp.php Endret 7. februar 2006 av Rundgren
magnus310 Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Fikk den feilmeldinga jeg også... Fryktelig irriterende Litt OT, men: Var på utdanningsmesse i dag, prøvde meg på en runde aim_map mot en som satt inne i hallen. Ble totalt eid. 15-0 til han på 15 runder. Ikke bra Hadde behov i kveld for å få bekreftet at jeg ikke var så dårlig, men neida... Får håpe det blir ordnet så fort som mulig.
Rampage Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Start steam på nytt. Eller logg inn på nytt. Alt you need to do
magnus310 Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Start steam på nytt. Eller logg inn på nytt. Alt you need to do 5569258[/snapback] Takker så mye! Det enkleste er visst ofte det beste!
Mammuten Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Skrevet 18. februar 2006 prøvde og restarte steam sånn ca 100 ganger, men hjalp ikke.. ventet i ett par timer, så gikk det igjen.. (Selvom denne tråden er gammel nå.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå