Gå til innhold

Hva er din favorittrase?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og liker orc både på grunn av utseende og den turbulente fortiden. Alle orcs med grått hår ser jo ville ut!

I tillegg liker jeg Forsaken. Siden de skulle egentlig ha vært mennesker/zombier, men ble til intelligente vesen som slåss mot både menneskene og zombiene. Du får en slags "underdog"-følelse av å spille som en.

Skrevet
I tillegg liker jeg Forsaken. Siden de skulle egentlig ha vært mennesker/zombier, men ble til intelligente vesen som slåss mot både menneskene og zombiene. Du får en slags "underdog"-følelse av å spille som en.

5565620[/snapback]

Enig.

Skrevet

Forsaken er utvilsomt min favorittrase også. De er bra laget (pen grafikk) og har kanskje den mest innholdsrike/spennende fortiden av alle rasene.

Gnomer derimot, liker jeg ikke. De ser bare søte ut. That's it.

Skrevet
Forsaken er utvilsomt min favorittrase også. De er bra laget (pen grafikk) og har kanskje den mest innholdsrike/spennende fortiden av alle rasene.

Gnomer derimot, liker jeg ikke. De ser bare søte ut. That's it.

5565662[/snapback]

Kunne ikke vært mer enig :love: Undeads er konge, digger de uansett hvilken klasse de er. Liker også troll ganske godt, synes de ser bra ut med en sløv stil. :mrgreen:

Skrevet (endret)

Jeg vet ikke hvilken rase jeg liker best. Enten Human (Female), Elf (Female), Dwarf (Male), Orc eller Tauren. Sannsynligvis Tauren (Male, mind you!)... Rolig og hyggelig folk!

De jeg liker minst er uten tvil Forsaken! De ser ikke ut. Ranglete beinstumper som ikke skulle hengt sammen!

Main- char er en female orc hunter med grått hår! Ser ganske bøs ut med BS skuldrene på (Bare 1 sett GS- skuldre har droppa foreløpig og det gikk til dama til GM :) )

Endret av kristteo
Skrevet (endret)

Spørs på klassene.

Mage, Undead.

Warlock, Human

Shadowpriest, Undead

Holypriest, Human

Shaman, Tauren (!)

Druid, Night Elf (Selvom jeg hater NE)

Warrior, Orc og tauren (male)

Rogue, Orc Female eller Troll Female. (Macho rogues passer ikke).

Paladin, Human.

Huntard, Dwarf. (pga cinematics).

Gnomer liker jeg ikke.

Endret av jhj
Skrevet
Liker veldig godt å spille som Undead, synes castingen til Undead Mage er helt rå :)

Likte også å spille Human, men best likt er nok undead :p

5565653[/snapback]

Castingen var noe jeg falt for fra begynnelsen og. Female warlock/mage utstråler rå kraft når de caster. :)

Skrevet
Synes Human warrior er sinnsykt kult. Men liker også Undead. Gnomer har jeg ikke sans for i det heletatt.

5565861[/snapback]

helt enig med deg om gnomene! de har liksom ingenting med warcraft å gjøre!

Skrevet (endret)

har begynnt å like female gnome ;)

btw: X-tremeOverclocker - sjekk tidspunkte du posta :p

Endret av Per-Stian
Skrevet

Undead Female atm.

Jeg har en 60 orc warlock, men hater utseendet som det er nå... forbanna muskelklump med kjole ^^

Hadde jeg vert alliance hadde det blitt gnome warlock.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...