kårekårelimihåret Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Dette gjelder da selvfølgelig shaman, paladin og druid. "We're in the process of implementing a relic slot for the Paladin, Shaman and Druid. Ideally, this will be live upon the release of patch 1.10. Basically, this slot will allow these three classes to equip a relic item, since currently these classes are unable to reap the statistical benefits associated with equiping a ranged weapon...and we're tired of seeing you run around with Egan's Blaster. "
robinlar Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 takk gud ... hva er et relic item i wow da? 5566056[/snapback] Det finner vi vel ikke ut før senere tenker jeg. Er ingen relics i spillet nå. Men stat-messig blir de nok på samme nivå som ranged våpen.
Superslask Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Det blir flott og få en slot til å fylle med stats, selv om vi aldri har sliti med akuratt det. Problemet dukker vel opp når det er mange slike relics med forskjellig 'use' etc hvor det blir til at vi har 4-5 hver slik som med trinkets.
Sponis Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 "and we're tired of seeing you run around with Egan's Blaster. " 5564998[/snapback] Jeg også, skjønner ikke hvorfor alle har den equippa.
ka1ser Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Du kan jo befri noen citizens eller hva det står når jeg inspecter de.. Men hvor får jeg den?
Gjest Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Så dritt at nå får alle klassene ranged. Da blir warrior enda med ubrukerlig! Jeg håper en gang, at blizzard skjerper opp warrior class drastisk. Fordi alle klassene blir bedre og bedre, mens warrior blir dårligere og dårligere!
likferd Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Så dritt at nå får alle klassene ranged. Da blir warrior enda med ubrukerlig! Jeg håper en gang, at blizzard skjerper opp warrior class drastisk. Fordi alle klassene blir bedre og bedre, mens warrior blir dårligere og dårligere! 5568476[/snapback] Huh? Warriors bruker jo bare buen til pulling og stats uansett. Og slik det er nå, går paladiner, druider og shamaner glipp av mer og mer stats pga det.
Sponis Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 (endret) Så dritt at nå får alle klassene ranged. Da blir warrior enda med ubrukerlig! Jeg håper en gang, at blizzard skjerper opp warrior class drastisk. Fordi alle klassene blir bedre og bedre, mens warrior blir dårligere og dårligere! 5568476[/snapback] Ehm, ranged for warrior har alltid vært tull og kommer alltid til å være det. Endret 7. februar 2006 av Goz
Gjest Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 har man fullt skills i det og litt agillity, kan man critte bra på f.eks. en druid som han bundet deg mens det er CD på PvP trinket. Det er ofte jeg har drept på ranged.
Sponis Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 har man fullt skills i det og litt agillity, kan man critte bra på f.eks. en druid som han bundet deg mens det er CD på PvP trinket. Det er ofte jeg har drept på ranged. 5568543[/snapback] Jeg, mot druids som rooter er vel den eneste gangen det faktisk er litt bra, også å snappe opp HK da.
slez Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 (endret) Hvor har du dette fra? EDIT: Håper det er fakta. Endret 7. februar 2006 av slez
kårekårelimihåret Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Skrevet 8. februar 2006 Hvor har du dette fra?EDIT: Håper det er fakta. 5570007[/snapback] Er en "blue" som skrev det på US-forumet så det er nok fakta.
Grabby Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Trenger nødvedigvis ikke kunne angripe med den, kan bare være ett eller annet med stats på
Arve Systad Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Så dritt at nå får alle klassene ranged. Kor fikk du det ifra? Det stod ingenting om at relic items er ranged-våpen. Blir nok meir som en slags off-hand slot for Pala, druid og shaman for å erstattet tapet dei har av stats på å ikkje kunne ha ranged-våpen.
gamer73 Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Kor fikk du det ifra? Det stod ingenting om at relic items er ranged-våpen. Blir nok meir som en slags off-hand slot for Pala, druid og shaman for å erstattet tapet dei har av stats på å ikkje kunne ha ranged-våpen. Jada..er nok ikke range det er snakk om. Det er ingenting med ordet "relic" som tyder på range wpn:) (eng. relic = levning, relikvie,minne, overlevning) Er nok snakk om stats regner jeg med.
MiteS Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Gadd ikke lage en ny tråd om dette så jeg spør her. Er det bestemt hvilken dato denne 1.10 patchen kommer?
Dynejonas Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Sikert om flere måneder eller bare to uker da det er så lang tid de pleier å si fra før de slipper den.
slez Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Hvor har du dette fra?EDIT: Håper det er fakta. 5570007[/snapback] Er en "blue" som skrev det på US-forumet så det er nok fakta. 5570260[/snapback] Sinnsyktfett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå