Gå til innhold

Nytt telenorabo - SuperMinutt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*fjernet*

 

Fremdeles vil chess knock-out og tele2 champion være mye billigere for alle som av og til ringer til noen i netcom sitt nett. jeg skjønner ikke hvorfor telenor ikke dropper dette tilegget? De tjener jo mye selv uten det og alle andre operatører i telenors nett har droppet det, selv om de også må ebtale 91 øre inuttet i termineringsavgift til netcom...

Endret av oysfaerg
Lenke til kommentar
Fremdeles vil chess knock-out og tele2 champion være mye billigere for alle som av og til ringer til noen i netcom sitt nett. jeg skjønner ikke hvorfor telenor ikke dropper dette tilegget? De tjener jo mye selv uten det og alle andre operatører i telenors nett har droppet det, selv om de også må ebtale 91 øre inuttet i termineringsavgift til netcom...

5564361[/snapback]

Er NetCom som tar de ekstra ørene, ikke Telenor.

Lenke til kommentar

ja, vet det, men telenor er den eneste som tar fortjeneste på roaming til netcom, eks fri 60 etter 60 minutt. 59 øre oppstart + 1,44-91=53 øre fortjenste hvert minutt noen med det abonnementet ringer til en netcom-abonnement. Både chess og tele2 roamer i telenor sitt nett og må betale akkurat det samme somt elenor til netcom, men tar de ekstra-avgift? nei.... Omd ette erstatter privat+ så er det ikke så verst allikevel, dvs da blir det ihvertfall subsidierte mobiler å få med dette abonnementet :)

Lenke til kommentar

Det koster like mye for telenor som for tele2 å leie i netcom. Så jeg ser ikke helt poenget med å skylde på netcom når det gjelder telenors høye ringepriser dit.

 

Det jeg lurer på er hvor du har infoen fra? :). Da telenor sjeldent lar slik info gå ut uten at de som får infoen får beskjed om å holde det for seg selv.

Lenke til kommentar

Jeg venter heller på Netcoms nye abonnement "FullForvirring34". Her betaler du 34kr måneden, og får med 30 MMS og 90 SMS hvis du ringer for 30 minutter til kr 0,98, før prisen reduseres til 0,58 de neste 20 minuttene hvis du sender 20 sms og laster ned 1MB med GPRS til 15kr MB, før prisen bli halvert hvis du abonnerer på GPRS non-stop for 200kr måneden som igjen gir SMS prisreduksjon til 0,37 siden du er totalkunde og får gratis WAP hver søndag mellom 15-16:00.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Jeg venter heller på Netcoms nye abonnement  "FullForvirring34". Her betaler du 34kr måneden, og får med 30 MMS og 90 SMS hvis du ringer for 30 minutter til kr 0,98, før prisen reduseres til 0,58 de neste 20 minuttene hvis du sender 20 sms og laster ned 1MB med GPRS til 15kr MB, før prisen bli halvert hvis du abonnerer på GPRS non-stop for 200kr måneden som igjen gir SMS prisreduksjon til 0,37 siden du er totalkunde og får gratis WAP hver søndag mellom 15-16:00.

5564805[/snapback]

 

 

:!:KONGEBRA !!

Lenke til kommentar
Jeg venter heller på Netcoms nye abonnement  "FullForvirring34".

 

Vel, nå er faktisk NetCom sine abonnement ganske enkle å forholde seg til. Telenor, Tele2 osv er mer innviklet med tillegg for ditt og tillegg for datt.

 

Enklest er vel One Call, Mobyson, osv som har én pris og ett abonnement.

 

-snubbel

Lenke til kommentar
Hvis du ringer mer enn 10 minutter daglig, er SuperMinutt abonnementet for deg. Du får vår laveste ringepris på 49 øre per minutt til alle mobilsamtaler i Telenors nett og til alle fasttelefoner.

 

Månedspris 159,-

Minuttpris 0,49

SMS 0,69

MMS 1,99

 

Tillegg kr 0,55 per minutt til andre nett. Startpris kr 0,69 per samtale. Hvis du ringer spesialnummer eller til utlandet gjelder egne priser

 

http://telenormobil.no/abonnement/superminutt?wlnr=012210

Lenke til kommentar

Billige ringepriser....men hvorfor skal man betale 159,- pr.mnd når man kan få tilsvarende priser, f.eks Chess knock-out uten å betale månedsavgift.....??

Og i tillegg er det tillegg til andre mobilnett.....da blir det jo ikke så billig.... :no:

Endret av Fjart
Lenke til kommentar
Hvis du ringer mer enn 10 minutter daglig, er SuperMinutt abonnementet for deg. Du får vår laveste ringepris på 49 øre per minutt til alle mobilsamtaler i Telenors nett og til alle fasttelefoner.

 

Månedspris 159,-

Minuttpris 0,49

SMS 0,69

MMS 1,99

 

Tillegg kr 0,55 per minutt til andre nett. Startpris kr 0,69 per samtale. Hvis du ringer spesialnummer eller til utlandet gjelder egne priser

 

http://telenormobil.no/abonnement/superminutt?wlnr=012210

5577795[/snapback]

 

Ser ut til ett ok abbonement hvis man kjøper det med sponsing..

 

OT:

 

Det var en tråd om dette tidligere i uken, men den forsvant vel fordi det var intern informasjon fra Telenor som ble "lekket"! Igjen, uten å angripe noen av moderatorteamet som gjør en strålende jobb, så syntes jeg det ble veldig feil å slette den tråden så sant ikke Telenor har kommet med noe oppfordring! Grunnen til at jeg mener dette er at vi under "Rykter og nykomlinger" daglig bryter NDA til de forskjellige mobilprodusentene ved å diskutere og vise frem informasjon om produkter som ikke er lansert osv.. Er det fordi Telenor er norsk at dette ble slettet, har det noe med at enten deler av moderatorteamet eller andre brukere hadde fått informasjon om "Superminutt" gjennom sine jobber i mobilbransjen/butikker og visste at dette var intern informasjon.. kanskje det ville sett annerledes ut i "Rykter og nykomlinger" om en av moderatorene jobbet for SonyEricsson Norge..

 

Igjen, nok off-topic fra meg i denne tråden, ønsker ikke noe stor offentlig diskusjon rundt dette, er det noe videre så får jeg ta det på pm eller under "tilbakemeldinger"-delen av forumet!

Endret av escobar
Lenke til kommentar
Billige ringepriser....men hvorfor skal man betale 159,- pr.mnd når man kan få tilsvarende priser, f.eks Chess knock-out uten å betale månedsavgift.....??

Og i tillegg er det tillegg til andre mobilnett.....da blir det jo ikke så billig....  :no:

5578049[/snapback]

 

Chess Knock-Out og Tele2 Champion gir deg ikke "sponsing" når du kjøper ny mobil slik Superminutt gjør..

Lenke til kommentar

Bra initsiativ dette for de som vil ha sponset telefon og ringer mye til abonnementer i telenors nett eller fastnettet, men du skal ikke ringe mye til noen i netcoms nett før f.eks chess knock-out eller tele2 champion lønner seg, dessuten er sms litt dyrere. Synes det begynner å bli på høy tid for telenor å fjerne eller i det minste redusere "+0,55 i minuttet til andre mobilnett". En gjennomsnitts mobilsamtale varer omkring 2 minutt og med startprisen vil de da aldri tape noe på at kunden ringer til netcom sitt nett uansett (som er 0,91,- i minuttet, og til sommeren ned til 0,83,-), chess og tele2 har ikke en slik ekstra-avgift og de tjener mye penger om dagen så hvorfor telenor fortsetter med dette undres jeg på

Lenke til kommentar
Billige ringepriser....men hvorfor skal man betale 159,- pr.mnd når man kan få tilsvarende priser, f.eks Chess knock-out uten å betale månedsavgift.....??

Og i tillegg er det tillegg til andre mobilnett.....da blir det jo ikke så billig....  :no:

5578049[/snapback]

 

Chess Knock-Out og Tele2 Champion gir deg ikke "sponsing" når du kjøper ny mobil slik Superminutt gjør..

5578173[/snapback]

Men du sparer jo 1908,-(159x12) i året på å velge en annen operatør... Pluss at du sparer litt her og litt der ved at du ikke trenger betale 1,04,- for å ringe til kompisene din som har netcom :)

Så hvis Telenor sponser mobilen med litt over 2000,- ville jeg bunnet meg til dette abonnementet ett år.

Lenke til kommentar

Tråden ble ikke slettet - den ble bare skjult for så å gjenopprettes i dag :). Jeg har nå slått de to trådene sammen.

 

I tillegg - det er ingen moderator som har redigert vekk informasjonen i noen poster, tråden var dermed svært lite informativ i sin daværende form - og dermed like grei å fjerne enn så lenge. Håper dette var litt mer informativt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...